utorak, 21.02.2017.

deči idemo na spavanje

ime pisca: više pisaca nikola dječak najmlađi tata srednje največi kako mi se sviđa priča nikola tata

- 09:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.02.2017.

MAČKE

Na svijetu ima puno vrsta mačaka. Neke mačke nemaju dlaku. Te mačke ne smiju biti ni na pretoplom ni na prehladnom. Perzijanske mačke imaju gustu dlaku. Mačke vole piti mlijeko.Mačke su dobri penjači.Mačke ne vole vodu. Mačke nas, ali ne razumiju. Mačje oči svijetle u mraku. Kad se mačke ližu one se peru. Mačke ne smiju jesti čokoladu.Mačke love miševe i ptice.Smiju jesti sirovu piletinu.Imaju dug rep i oštre pandže. Njihovi jastučići su mekani.

Karla Najvrit



- 07:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2017.

petra kod bake

jako mi se svidjelo kod bake.

- 13:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2017.

Budi mi prijatelj

Budi mi prijatelj

Mladen Kušec

Knjiga mi se sviđa.

Karla Kercerin


 photo 91072ce4-92b3-42a9-a64b-b122fcbbc9ca_zpsqmpbpwb3.jpg

- 11:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 14.02.2017.

Moj vikend s Filipom

Filip je išao u Konzum i kod prijateljice leone.U subotu smo se igrali u stanu,a popodne smo išli u Slavonski Brod.Bili smou trgovačkom centru.Spavali smo kod bake i dide i ujutro smo išli u Đakovo.Išli smo na groblje.Filip je vidio đakovačku katedralu.otišli smo kod moje prabake i upoznao je moju užu i širu obitelj.Poslije ručka smo se igrali u dvorištu.Navečer smo se vratili u Požegu i odvezli Niku u Kaptol.Ponedjeljak je prošao u igri. U utorak smo išli kod bake Nade.
Obišli smo požeška groblja. Predvečer mi je Filip pomogao napisati domaću zadaću.

- 13:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2017.

naš razredni Filip 1.a

Ja sam nacrtala Filipa kako je osvojio 1 mjesto.


Karla Kecerin

- 11:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

što je Filip radio

Filip je u petak bio na ježeru. U subotu je bio na rukometu. Navijao je. Spavao je kod bake i dide.



Jan Podupsky

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.02.2017.

rukomet

krilo

golman

napadač

probijanje

obrana

- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.02.2017.

lavovi

Lavovi su mirne životinje. Ako ih neko napadne postanu aktivni. Vole jesti meso. Muški lavovi imaju grivu oko vrata. I imaju dlaku. Ženski lavovi nemaju grivu i imaju tanku dlaku. Mali lavići su kao kao boca vode ili kao papir. Imaju veliketanke noge. Ljudi ih se boje zbog oštrih zubi. Muški lavovi mogu narasti kao školski stol, a ženski lavovi mogu narasti kao vrtićki stol.

Leona Bošnjak

- 08:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nogomet

Ja volim real madrid.Naj boji je klub.Jako ga volim. Napred real madrid!

- 07:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 08.02.2017.

Kako mogu pomoći pticama zimi

ZIMA JE HLADNA. NEKE PTICE TRAŽE HRANU. JA MOGU POMOĆI PTICAMA TAKO

DA NAPRAVIM HRANILICU. JA SAM NAPRAVILA HRANILICU OD NARANČE. TREBALO MI JE 2 ŠTAPIĆA

ZA RAŽNJIĆE, 4 ŠPAGE I KORA OD NARANČE ILI GREJPA .

KARLA NAJVIRT

- 12:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Real Madrid

Ja volim Reak Madrid. Naj

- 12:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nogomet

Najbolji nogometaši su Rakitić, Iniesta ,Luka Modrić, Nejmar, Ronaldo, Messi, Nojer i Kasiljas.


Mateo Dakić

- 09:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

rukomet

Moji najdraži rukometaši su Duvnjak i Cindrić. Rukomet je moj najdraži sport. Duvnjak je kapetan ekipe. Naprijed
Hrvatska!

Roko Crnković

- 08:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 07.02.2017.

kako mogu pomoći pticama zimi

ZIMA JE HLADNA PTICE TRAŽU HRANU A NEKE PTICE TRAŽE HRANU. JA MOGU POMOĆI PTICAMA

DA NAPRAVIM HRANILICU JA SAM NAPRAVILA HRANILICU OD NARANČE TREBALO MI JE. 2 ŠTAPIĆA

ZA RAŽNJIĆE 4 ŠPAGE KORA OD NARANĐE ILI GREJPA .kARLA NAJVIRT

- 11:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

kako mogu pomoći pticama zimi

zimi je hladno. zimi je mraz. ptice zimi traže hranu. ptice zimi odlaze na jug. ja mogu pticama zimi da napravim hranilicu za ptice iz dublj naranča štapići. BARTOL knežević

- 08:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ljudsko tijelo

Ljudsko tijelo ima kostur imeso. čovjek ima mozak,žuč,jezik,lubanju,zub,uho,oko,mali mozak,stopalo,srce,jetra,pluća,debelo crijevo,bubreg,kost,prst,dlake,vene,žile.

Jan Podubski

- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kako mogu pomoći pticama u zimi

zima

e ladna ptice su glad

ne ptice tražu hranu ja mogu jim napraviti hranilicu polovica naranđe tri št a ržče

- 07:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.02.2017.

kako mogu pomoći pticama zimi

Zimi je hladno. Zimi pada snijeg. Zimi nosimo debelu odjeću. Ptice traže hranu. Za hranilicu mi je trebalo četiri špage i dva štapića za ražnjiće i grejp ili naranča.


Petar Fržović

- 10:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nemaš pojma grizlijane!

Ana Đokić Karla Kecerin priča mi se svidjela

- 09:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

što je Filip radio

bio je sunčan dan i Filip je s mojom sekom navijao dok sam igrao nogomet.

Filip je samnom posjetio moju Baku.


Fran Papoušek

- 08:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Lina u šeširu

napisala: Josipa Dragičević


likovi: Lina , Lino, Tino, Dino



Petar Fržović



- 07:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 01.02.2017.

Gnijezda

Ja sam vidjela tri gnijezda.
Petra gati

- 07:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.