utorak, 31.01.2017.

Filip je u subotu bio u Lux trgovini, a u nedjelju u Konzumu i kod bake . Slikao se s mojom mačkom.

Karla Najvirt

- 10:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.01.2017.

Vlak u snijegu

Priča mi se sviđa. Mato Lovrak je napisao.

Karla Kecerin

- 09:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Hranilica za ptice

 photo bornin crte_zps5ogghqji.jpg



Zimi bude hladno. Ptice traže hranu. Ja pticama mogu pomoći ovako: stavim hranilicu za ptice.

Borna Tomić


- 07:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2017.

Koko mogu pomoći pticama zimi

Zima je hladna.
Zimi pada snijeg.
Ja zimi ptičicama mogu pomoći tako da im napravim hranilicu.


Luka Vidović

- 07:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 25.01.2017.

ŠTO SMO ČITALI

JA SAM ČITALA PRIČU MAŠA I BOŽIĆ. PRIČU JE NAPISALA SANJA PILIĆ JAKO MI SE SVIĐA PRIČA .

UNA ZUBIĆ


JA SAM ČITALA PRIČU VOLIM ZDRAVU HRANU NAPISAO MLADEN KUŠEC KNJIGA MI SE SVIDJELA .

PETRA GATI

DJEVOJČICA I PTICA DUBRAVKA PAĐEN VARKAŠ JAKO MI SE SVIDJELA KNJIGAM
MEDVIJEDIĆI I PROBLEMI U ŠKOLI STAN I JAN BERENSTAIN PRIČA MI SE SVIĐA.

KARLA KECERIN

- 11:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 24.01.2017.

Srce u snijegu

Mi smo gledali crtani film Srce u snijegu.
Zatim smo napisali tri rečenice kako bi mi završili priču.
Ovo su napisali učenici.

Ja bih da se ne rastopi snjegović.
Ja bih da snjegović na početku priče ne izgleda kao da je zločest.
Ja bih da snjegović oživi.

Leona Bošnjak

Ja bih želio da se snjegović ne otopi.
Ja bih želio da djevojčica napravi novog snjegovića.


Roko Crnković

- 11:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

hranilica za ptice

Mi smo danas napravili hranilicu za ptice.

hranilica za ptice

potreban material:
-polovica izdubljene naranče ili grejpa
-4 špage
-2 štapića za ražnjiće



- 09:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.