< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LiNkIcHi!!!!!!!

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moj stari blogich
Image Hosted by ImageShack.us
tkdKnin cool
HTShrvatska
Iskon-iportal
T-Portal
VIP
Getty Images-za skidanje slikica....
Pjesme,pjesmice -za skidanje rici pisama...
Imageshack
Bigoo
U Tube
Moj drugi blog

Kosture,kosture koja ura že???


FRENDOVI

klubske kolege
Zeky....luda mala....lud
mala Antonia....nije fufa....namcor
Mia....soldicka...rofl
Marina,Antonija i Nika....zakon blog.....

kolege iz TaeKwonDo svijeta
LaNy MoJa LuDa I cOoL zAgReBaChKa CuRkAsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usmoja zadarska ljubav i kraljica nut
Image Hosted by ImageShack.us
JeKy..... SuPeR cUrKa Iz SeSvEta,uVijeK spremna pomoc,joj kad se sjetim ljeta kak je ta curka mene ohrabrila prek poruka.....tnx....thumbup
Image Hosted by ImageShack.us
MiCh......dechkovic iz sesveta...cool,opaljen...ma ne znam kaj da napisem

školske kolege
Shaggy.....zakon lik.....spreman pomoch....uzasno me posjeca na Shaggy-ja iz Scooby Doo-a
''stevooooo''......mali je leđenadaaaa......piplich....ahahaha

bivše školske kolege
Image Hosted by ImageShack.us
LaTiCabang
Image Hosted by ImageShack.us
NaTkY-moja ludicalud
Image Hosted by ImageShack.us
TrUbA-Legendaeek
Image Hosted by ImageShack.us
TuK@....naughty
InEs....cerek
Image Hosted by ImageShack.us
NiNo....rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
DaRkO The King....nut
MaRiNa the kick boxing love....cerek
MaRiJa bLiZaNkA.... yes
MiA....wink
Image Hosted by ImageShack.us
MaRe....lud
StIpE,MaRiN bUrAz....nut
AnDrE@....blabla
kat€....thumbup


Jos neki ludi blogovi koje citam.....

Bingo....decko iz zadra..predobar blog...smokin
AnItA....nut
maRiJa....yes
KiKiC@....ronaldica.....hehe....smijeh
Kr@njč@ric@....nikic sve govori....lud(bez uvrede)
M@r€....

E blogovi samo o nogometu....neki fanovi.....

dubravk@....
Torresic@#9....
Torres f@n....

NOGOMETAŠI
Image Hosted by ImageShack.us
Cristiano Ronaldo
Image Hosted by ImageShack.us
Manchester United
Image Hosted by ImageShack.us
Arsenal
Image Hosted by ImageShack.us
Chelsea
Image Hosted by ImageShack.us
Liverpool
Image Hosted by ImageShack.us
Fernando Torres
Image Hosted by ImageShack.us
Alan Smith

PJEVAČI I GRUPE
Image Hosted by ImageShack.us
KILLERPILZE
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Matt Willis...bivši clan Busted-a
Image Hosted by ImageShack.us
US5
Image Hosted by ImageShack.us
Tobias....
Yellowcard
Marc Terenzi
Sarah Connor
Lee Ryan


Chatich.....ovak je najbolje
a dok ne naucim

petak, 29.09.2006.

Evoooooooo me nazad.....u svit blog-aaaaaaaaaaaaaaa

Alllo ljudovi moji.....
jesam li vam falila.....
Evo odlucila se ja napisat jednu bilbliju od posta.....
Bilo je vise i vrime......
A sta da vam kazem....u skoli mi je prezakonitoooooooo
ono stvarno sta je je....razred smo za+5....
ma sta +5......za + bezbroj......
al ono pale prve ljubavi u razredu
(uzasno me posjecaju na moju ludicu Natky)
prve svade.....al sve se to prebrodilo....
Issse danas nama profa iz hrvatskog da 2.a.
oce s nama na izlet.....a uuuuuuuu.....
zamalo me strefilo(znaju neke osobe zasto).....
al dobro...sta je tu je......
Inace sto se treninga tice.....
pa ide toooooo.....ono mislim....
za 2 tjedna mi je drzavnooooo....
isssssse idemo Marko,Frane,Caki,Vale i ja od natjecatelja....
a od trenera Dena i Jukić.....bit ce piševa nad piševima.....
pogotovo kad se njih trojica raspricaju...a popotovo Caki i Marko....
hehe.....
Nego prija iz skole ce doc trenirat u moj klub.....tooooooooo
cariceeeeeeeeeeeee.......
A ovako ljudovi moji....mene krenilo u skoli...
imam pet petica.....cetiri cetvorke i jednu sugavu trojchicu.....
Eeeeeeeeee sad sto se ljubavi tice(znam da jedu osobu to zanima)
ima svega i svacega....al nista od ozbiljne veze...ne ne.....
jos malo treba prosetat...pa onda na ispadanja....
ahahahah...ma salim se.....
Nego pocela sam gledat Hitnu sluzbu...samo radi
glumca....Shane West.....lik je presladak....
pa i evo fotkica od njega.....
Image Hosted by ImageShack.us
(kao doktor u seriji)
eeeeeee da mi je jedan ovakav
dotur....kako bi mi ovdi rekli....ahaha....
Etooooooo to je za sada sve od mene...
nemam vise blage ideje sta da pisem
pa se povlacim...
pozdrav 1.a.....anjjaci smo...pa bekavcima...
ma ciloj bozjoj skoli,treningu,purgerima.....
i uzivaj teeeeeeeeeeee.......

kissssssssssssic@

by:filipic@



| say something,please!!!! (32) | print | # |

<< Arhiva >>