utorak, 15.05.2007.

Kaj im god napraviš,nikad nije dobro

ja nisam pisao do sada posteve jer sam zaboravil lozinku,ali eto sjetio sam je se!Moj život vam je u zadnje vrijeme ubitacno dosadan,stalno sam ili u školi ili doma (visim na kompu,gledam TV,cak ucim) ili sam na igralištu (košarka) ili se muvam po kvartu...Pa pošto sam tak dosadan ne znam kad da napišem...E da,ispavio sam onu dvojku iz engleskog u 4!
Upoznao sam jednu curu i dva puta smo izašli.Jedanput smo izašli u kino i gledali smo film "Glazba i stihovi" jer je ona to htjela,a ja rekoh dobro može (ipak cura mora birati gdje cemo izac 1 put)to vam je inace romanticna komedija.malo mi je bilo dosadno pa sam zurio po kinu,misli,ipak je ROMANTICNA komedija.A drugi put smo izašli u grad i u kafic i ja sam predložio da idemo opet u kino gledati "Glasnici zla" (triler/horor) ne,njoj se ne ide u kino,a mogla mi je lijepo reci da ne želi gledati taj film!I nakon toga ja još nju otpratim do ugla njezine ulice (inace,živi totalno na drugoj strani grada od mene),a ona mene pita dali ju želim otpratiti do doma...ja sam poludio!I kažem ja njoj lijepo da sam ju dopratio do ugla ulice i kaj joj to nije dosta (nisam joj to rekao baš na taj nacin)...a ona se nekaj pocela derati da kak ju mogu ostaviti da ide sama po mraku (itd.),a ima samo 3 kuce pješacit do svoje kuce!I tak sam ja nju ostavio da se tam dere i otišao!kaj god napraviš,njima nikad dobro!Misli kao prvo mogla mi je rec ono za film jer mrzim kad mi cura s kojom izađem laže,a kao drugo otpratio sam ja nju..!I tako da ništa od toga...!!
I samo da se malo osvrnem na eurosong_-
Jeste vi vidjeli tko je pobjedio na es??SRBIJA,koma!Meni je najbolja bila Turska (valjda) i Makedonija-ne zbog pjesme vec zbog one žene kaj je pjevala (sorry Smeđa)!

- 22:55 - komentari (85) - print - Kaj im god napraviš,nikad nije dobro -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.