srijeda, 02.05.2007.

SRETAN MI ROĐENDAN

Danas mi je rođendan,napokon imam 17 godina...još godinu dana i punoljetan,jedva cekam!Danas u školi nije bilo niš posebno osim kaj me pitala engleski,nije me ni poštedila zbog rođendana (kujasmijeh).Sve bi to bilo dobro da nisam dobio 2.namcorburninmad
Kad sam išao iz škole sreo sam opet Tamaru,jao,ta cura mi neda mira,kam god krenem-evo ti njenamcor i onda pocne neku spiku kak ih profesori muce u školi,kak ona nemre sve to nauciti u takvom malom vremenu pa ovo,pa ono, a ja si onak mislim,daj se više otkelji od mene...I sad dok napišem ovaj post idem malo na igralište s Matijom i Markom,naravno igrat košarkuthumbup!!A sutra idem kupit pivu,vino (i ostala alkoholna pica)- (hehe),coca-colu(ha) i ostalo za party i njami jer u subotu spremam tulum za svoj rođenadan (ono,zajebancija i tak)-trebao sam imat tulum sad ovaj vikend (29.4) al starci mi tek ovaj vikend ide na vikendicu na more pa mi je kuca prazna,a to se traži!ovo je najbolji dio od svega:na nas ce paziti moj buraz koji ima 19 godina...hahahahasmijehsmijeh.Idem ja POZZZZZZZZDRAwwwwwave

- 18:14 - komentari (20) - print - SRETAN MI ROĐENDAN -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.