fikuss

petak, 04.11.2005.

i opet na faxxu.....

naime moja velka jelka će sad pisati svoj prvi seminar otkad je na faxu
i to čak o Daphnia magna.nebi čovjek vjerovao.da.da na pitanje o tome što je
ER oni moraju odgovoriti 2 riječi.endoplazmatski retikulum.i to na ispitu na faxu.možda na njihovom faxu(agronomija na bolonji).zvuči kao da se cijeli fax nafiksao bolonjom.možda i je.jer na mom faxu bi na pitanje o ER-u očekivali manji esejčić jer naime imam još ostalih 19 eseja na tom testu.joj pitanja, ispričavam se.da.ali zato ja neću biti agronom.da ja ću biti kvazi-biolog.ne,pseudo-biolog.ili možda ne-bolognjobiolog.ne znam zašto mog smjera na mom faxu više nema.uveli neki novi,ZNANOST O ZAŠTITI OKOLIŠA.kao da se nisu mogli sjetiti kako se zove ta znanost.jer ekologija to NIJE.I NIKADA NEĆE BITI.ma koliko loše informiranih ljudi to mislilo.a za ovu znanost,za koju se kladim da ni jedan profesor na mom faxu ne zna kako se zove,nemam ni ja baš neki naziv.mislim,iz moje perspektive oni su smetlari.bez uvrede.školovani smetlari.jedino ne znam zašto si oni misle da studiraju biologiju.osim što piju kavu s istog automata i slušaju predavanja u istim prostorijama s iostim profesorima oni i moi nemaju baš niš zajedničko.osim što cijela europa i hrvatska vlada misle da su oni the next improved generation mog faxa.a zapravo su pokusni kunići kojima je smanjeno gradivo da imaju bolje ocjene.a znanje,tko šiša.ionako se svi danas rađaju s malom maturom.pa misle da im ne treba velika.heh,.....kad bi samo znali....

- 18:54 - the roots (3) - the seed - #