fikuss

subota, 09.04.2005.

......kao tempera...

...volim kišna nedjeljna poslijepodneva.ok,može i subotnja.
Danas je takvo poslijepodne ,baš po mom ukusu.kiša pada,ali ne jako.
nije hladno,a i nebo nije tako jako tmurno;tek toliko da se vidi da pada
kiša.sve kao da je usporeno,nikome se ništa ne da jer je sve mokro i nebo
kao da zove da se uvalim u fotelju ispred prozora i cijeli dan samo gledam
kišne kapi.i tako sjedim pred kompjuterom i pišem.opisujem.usput
slušam svoju omiljenu pjesmu za lijena kišna nedjeljna poslijepodneva.
''Tempera'',od Gibonnija.prsti mi u ritmu udaraju po tipkovnici..mogu je slušati satima,
neprestano , i samo vegetirati.
melodija mi je fenomenalna ,nekako je nenapadna,opuštajuća,kao savršena
podloga za sanjarenja.....
podsjeća me na prošla vremena ,kad sam još živjela na trešnjevci i kad je
sva bilo puno jednostavnije..kada su sve na što sam mislila bili konji i hipodrom,
na koji sam svakodnevno išla..kada se nisam morala brinuti za 3 ispita
koji su mi za 8 dana...i kada sam njega viđala svaki dan u školi(tad sam još bila osnovna)
i kad smo bili prijatelji,a možda i nešto više,ne znam više ni sama,toliko sam se
trudila zaboraviti sve ,njega,ali i dalje svaki put kad prolazim pokraj kseta ili fera mi
stisne želudac samo kad pomislim da bi ga mogla sresti i kako bi bilo čudno jer se nismo
vidjeli još od srednje...i onda se sjetim..I'm the pathetic one ...on ima curu već 4 godine...
..kvragu opet prelazim u ...nešto...
mrzim kako sve završi upravo tamo gdje ne bi trebalo...

- 16:32 - the roots (7) - the seed - #