fikuss

srijeda, 16.03.2005.

mINd UToPIa

kako obećah,tako evo i blogicha;


ako slučajno niste znali;sebe smatram filmofilom i serijofilom-općenito rečeno obožavam televiziju pod uvjetom da mi ponudi neku dobru zanimaciju u koju se čovjek može udubiti i tako bar na neko vrijeme zaboraviti realnost svijeta oko njega.i tako ja jučer gledala seriju Ekipa za očevid (iliti ga CSI) ali ne samo CSI niti CSI Miami nego NY.ma ko' bi reko.
napominjem da ne volim kad glupi ameri(no offence=) pokušavaju što više zaraditi i onda od odlične serije naprave Santa Barbaru (sad pogađajte koliko imam godina)!već sam pomislila da će ju razvodnit tako da sadržaj pisan za 11 epizoda razvuku u 165 epizoda pa da 1 scena traje 4 dana,ali NE,oni isti plot strpaju u drugi grad.ajde bolje nego alternativa ali nakon 3 grada imam osjećaj da ćemo za još 8 gradova gledati NYPD Blue (iliti ga newyorške plavce)....ali ajde barem 1 serija koju gledamo bar do kraja sezone,a ne kad ovi pametnjakovići iz HRT-a kupe samo pola nastavaka....šta ti je državna televizija...
i tako gledam ja prvi nastavak-bazičan plot ide negdje ovako:
naravno ekipa koju pratimo su napo pajkani,napo forenzičari i rješavaju zločine pomoću SF-a ,odn. suvremene znanosti.
i tako našli oni leš neke cure i cura ima modrice na vratu od, pretpostavimo, davljenja.i našli drugu curu (isto leš) s sličnim ozljedama.istraživanjem otkriju treću curu-u napuštenoj kući,spojenu na aparate (živu) i u bolnici otkriju da ima neki užasno rijedak sindrom koji se očituje tako da su svi mišići tijela u potpunoj paralizi osim mišića oka-znači ne možeš ni disati sam ali zato buljiš u strop.
ali najčudnije od svega je što je taj sindrom na njoj umjetno izazvan-znači da je neki luđak na njoj vršio pokus-naravno rane na vratu prisutne-tako ju je paralizirao.oni naravno pretresli kuću od podruma do stropa i nisu našli niti djelomičan otisak prsta-naravno,upotrebljavali su stand. metode-superljepilo i prah.i nakon što su zaključili da je taj neki doktor toliko pametan da može umjetno uzrokovati taj sindrom,možda za njega nisu dovoljne stand. metode pa idu oni laserom.i otkriju tipa.to je ljubavnik cure br. 2(koja je zapravo umrla prva ali nađena druga,i on je prebjego iz Rusije poslije 2.svj.rata i doktor je .
i sad ga oni ispituju, pa kvragu ZAŠTO??
što on kaže ?-one su sve to htjele.htjele su pobjeći od svakodnevice,htjele su postići stanje potpune slobode uma -živjeti u snovima neprekidno. A COMPLETE MIND UTOPIA.A JA SAM IM TO SAMO OMOGUĆIO.ja sam se o njima brinuo,a one su živjele u snovima.

I SAD SE JA PITAM; koliki ti moraš biti psihopat da nekoga potpuno zatvoriš u njegovo tijelo,da ne može komunicirati sa vanjskim svijetom(osim možda treptanjem) i da je potpuno u tvojoj vlasti-njegov život i njegova smrt.može sve osjetiti,može normalno misliti ali je jednostavno prepušten tebi na milost i nemilost bez ikakve kontrole.
i onda kaže da te oslobodio.

više se ne vraćam sama doma u 4 ujutro.naime živim u dubravi.bah


preporuka: gledati film Veliko plavetnilo.idealan za sve kojima su dosadlil tipični američki filmovi-zgodni glumci ,dobra priča,jedino što dugo traje.tipičan europski film-pa hoćemo u europu zar ne......?

- 12:03 - the roots (4) - the seed - #