fikuss

ponedjeljak, 20.12.2004.

EvO nOvOG POstA-LegeNdA fikuss OsTa

;)) Evo na izričitu želju svekolikog pučanstva (čitaj losossa i zubala) ja ,fikuss, odlučih objaviti novi post.Da ,ja odlučih ali moja inspiracija je očito zakazala(po tko zna koji put).....
Dakle nakon cjelodnevnog za*****vanja sa rađenjem kutija od papira za božićne darove(nemojte pitat-bolje to nego biokemija) i tuširanja od 2 sata(u koje je uračunato i pranje kose) ja,fikuss, odlučih da ,ako već nisam naučila za f***ing kolokvij iz biokemije pa da se barem naspavam.Znači dakle ja legoh u ~23:oo.Legoh a ne zaspah. Dakle ja se nakon jednosatnog pokušavanja spavanja ustadoh i otiđoh u kuhinju pogledati šta je na telki.I šta me dočeka? Na nekom žnjr programu HOT SHOTS 2, na eurosportu konji-skakanje(odlično,ali kud baš sad), i naravno na dvojki VOYAGER-DO 3!!!naravno meni dosadno SAMO gledati pa da usput prigriznem nešto- a što ćeš drugo kad ima doma pršuta???njam njam. da i tako ja gledam kad li najedamput upadne tata.
nakon kraćeg razgovora o nebitnim stvarima (kao npr. što ti tu radiš? a što ti? a TI ? ja sam prva pitala..?***=)) tata mi se pridruži i sad skupa mljackamo pršut.odgledam ja sad jednu ,dvije ,2/3 treće epizode Voyagera (o kojih sam prve 2 gledala i prije-dvaput) kad li ja odlučila napokon (sad punog želuca otići na spavanje).I evo mene tako napokon u krevetu,sad čak i osjećam umor.Ali...sad mi odjednom moždane vijuge počele zavijati kao lude i dobila inspiraciju za napisat cijeli roman a ne blog!pa ako Vas ovo nije umorilo kvarite sva osjetila još malo i pročitajte neke od sljedećih textića..........:)

- 12:52 - the roots (4) - the seed - #