Image Hosted by ImageShack.us everything for love..... - Blog.hr

everything for love.....

ponedjeljak, 20.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
čekala sam te....
živjela sam u fantaziji bez pokrića...
ponovno si navratio u moj život i u tom trenutku učinio ga jako sretnim...
tada mi ništa nije bilo važno...
pokušala sam živjeti s nadom da naše vrijeme nikada neće završiti, ali sve je počelo nestajati.....
opet tonem sve dublje u ponor iz kojega nikako ne mogu izaći...
moje srce polako umire za tobom...
želim disati, ali nemam zraka.....
ja drhtim....jednostavno se lomim.....
....kada me nema pored tebe sve izmiče kontroli...
svakim danom si sve dalje i dalje....i ta daljina me polako ubija.....
želim te vidjeti...osjetiti....i zauvijek napraviti svojim!

- 14:48 - jUsT SAY hElLo- KOlIKo vAs JE BiLo?(189) - iSpLaTi Se - #