< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM:

Lea

Iva J.

Martina

Emma

Ruska mafija

Mayka M.

Karo...ludnica

Melany

Knoxville

Iwa

Purić



TU SU VAM MALO NEKŠE SLIKICE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emma

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Purić, ich i Lea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jasmina i ich

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


O meni

IME: Filip
PREZIME: hm...
NADIMAK: Fifi, Fifko, Fićo ...
ŽIVIM U: Turčišću
NAJVIŠE VOLIM: obitelj, prijatelje i prijateljice
8.B ( MOJ RAZRED ): Dalibor, Lea, Emma, Nino, Suzana, Denis, Ivana, Dajana, ja, Piko, Antonio, Mihaela, Eva, Jurica, Jasmina i Kristijan
HOBI: nogomet, vatrogasne vježbe, rolanje itd....
ŽIVOTINJE KOJE VOLIM: mačke, zajce, i još nekše slične...
NAJ FILMOVI: Kletva 2, Mrak film 3 i 4

nedjelja, 16.09.2007.

Priprema, pozor,....

Denes sam bil na vatrogasnom natjecanju. Bilo je jako smešnosmijeh. Natjecanje je bilo v Čakovcu na stadiono NK Međimurje. V Čakovec smo došli z kombijom, a nešterni z autom. Tam smo odma dobili broje koje smo trebali nositi na majci i šljeme za glavu. Inače bilo ga nas koli 20 vatrogasci z Torčušća ( 9 mladeži, 9 deca, a ovi 2 su bili rezerva - ja sam mladež). Deca su bila normalno odvojena od nas mladeži, a to znači da su mladeži meli drugačešega "posla" od dece. Mi mladeži bili smo od Torčuških prvi na redu. Dok smo došli do staze de smo se mi natjecali, prvo smo čekali na red jer nekše babe su bile prve na redu. Nakon što su babe završile došli smo mi na red, a več si morete misliti kaj se bo desilo. Prvo je sebilo v redu, meli smo greške, ali dobri smo bili, a unda smo još jamput morali se to spočetka napraviti. Broj 1 sam ja ( to znači da sam komander ) Ja: Pozor! Na desno! Za navalu pripremi! Priprema, pozor srat!!!! Prviput dok sam dobro z komanderal, a ve drugi put sam se zabunil i rekel sam srat. LOL. Tak mi je bilo neugodno jer su se još ovi počeli namene drti i nešči mi je rekel ka bo mi jezika drezalzaliven. Sudac je bil dobar pa me ne kaznilsretan. Unda je bila štafeta koju smo dobro odradili. Nam vam rekel koji smo bili jer bi me bilo sram ( nismo bili zadnji niti prekzadji - fala bogu )

- 19:55 - CoMeNtIrAj SaMo(75) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.