...fibra...

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

31.01.2006., utorak

Šiza

Nervira me kad mi se autu nešto dogodi. Tipa neko ga izgrata. Ili mi ulupi vrata. Ili slično. Još više me nervira kad mi se u zadnjih godinu dana "posrići" više puta. Divno.
Viša sila ka razlog me strahovito nervira. Nervira me i pomisao da me je neko uzea na zub pa se umisto na mene okomija na auto. Ali kad malo bolje promislin ipak je to bolja varijanta nego li da se psiho okomija na mene. Ubija me i pomisao da me očešala neka smotana šupljača koja je potom zbrisala. Zavrnila bi joj vraton ka piliću da je nađen! A do ruba živčanog sloma me dovodi i pomisao da si je neki kreten da oduška baš na mom autu. Bez razloga! 100 mu kolpi palo!
Kako god okrenen ne valja, oću prvobitno stanje svoga auta!
Najgore je šta tu nije kraj mom nerviranju. Najslađe tek dolazi kad oden do svog osiguravajućeg društva da mi podmiri štetu. Iman kasko i oću da mi plate svaki frižić! Nikakve franšize me ne zanimaju. U ovoj priči šizin samo ja!

- 22:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>