...fibra...

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

31.10.2005., ponedjeljak

Stara nova ja

U zadnje vrime san malo razmišljala(!) i došla do spoznaje da san na putu za postat jedna od onih cura! Onih koje imaju momka, koje su osjetljive, nježne, koje puca romantika, koje se oslanjaju na svog muškarca, koje bez njega ne znaju prnit, koje plaču, koje pizdarija povridi, koje su cendrave, njonjave, dosadne i glupe, u čijin pričama je uvik on, one koje su zapostavile svoj društveni život, koje veseli šetnja za ruku, nježnosti u javnosti, koje ne razmišljanju jer imaju momka koji to radi umisto njih, koje su nesamostalne. Dio nabrojenog već jesan. Taj dio nije nužno loš. (Ili se to samo tješin?!) Ali dio toga mi je zastrašujuć! Postajen ono šta san se kunila da nikad neću postat! Tribalo mi je 10 miseci da svatin u šta se pritvaran. Samo 10 miseci i ja san na putu da ja više ne buden ja.
Moje prirodno stanje je biti sama. Bar je tako bilo. S godinama naučiš funkcionirat sama. Sama se brinit za sebe i svoje dupe. Sama se branit i odbrusit budali za šankon. Sama leć. I sama se budit. Sama nosit auto u servis. Sama provjerit ulje. Sama ulit benzinu. Sama nosit kese iz dućana. Sama prominit žarulju. Sama planirat vikend. Sama se borit za sebe. Sama.
I ne bunin se. Lipo je za promjenu ne bit sama, bit u simbiozi, imat nekog uz sebe. Ali ne izgubit sebe!
Sutra uziman kacavidu u ruke i iden sama prominit prednji far koji je crka jer mi je dosta čekanja da momak uvati slobodnog vrimena da odnese auto svom tati da to učini. Od sutra se stvari vraćaju u normalu. Vraća se stara ja. Stara ja koja neće ić leć ni budit se sama, ali će sama odnit video na popravak! Stara nova ja!

- 23:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>