...fibra...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

28.09.2005., srijeda

Agonija se nastavlja

Jučer mi je triba bit ispit. Imala san hrpu nervnih slomova, naleta panike i slično. Inače nisan takva, rođena san skulirana, na ispit iden sa smješkon, mrtva ladna, naoružana manjkavin znanjen, jezikon i parolon SnađiSeDruže. Prođeš/padneš, neš ti, drugi put će bit bolje. Jedna san od onih šta se tješi da je zdravlje puno važnije od položenog ispita (šta nije?) i slipo virujen u onu da nije škola zec. Baš jučer je jedna cura komentirala kako se ne sića kad je izašla na ispit bez da ga je dobro spremila, a ja san se zamislila jesan li uistinu ikad baš ono spremila ispit kako Bog zapovida. Hm... Kako san odlučila stat na kraj glupon faxu, obračunat se sa svojin četrdesetin ispiton i upisat napokon taj drugi dio parcijale četvrte di san zapela iz čiste linosti i neodgovornost (da, ta sam!), panika je bila normalna pojava s obziron da je ispit bija spremljen u najmanju ruku klimavo i da mi je budućnost ovisila o dvičici. Srića šta oduvik iman više sriće nego pameti i šta mi Bog uvik odškine prozor kad se katancima zaključaju sva vrata, pa je ispit odgođen za ponediljak.
A mučilo me i kako ću, kad napišen post o indexu bogatijem za položeni ispit, izgubit omiljene komentatorice koje tu svraćaju isključivo zbog vijesti o mom obrazovnom uspjehu (abecednin redon: beštijica, demjan i zvončica). Međutim, nije svako zlo za zlo, ili je u ovom slučaju prikladnije reć nije svako dobro za dobro? :))

- 23:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>