Kittyna škrinjica blaga!

četvrtak, 20.12.2007.

Kitty daruje fino

Povodom nadolazećeg Božića, sveopće ljubavi, dobrote i mirisa tek pečenih kolačića koji se širi čim otvorim vrata za otići baciti smeće odlučila sam darovati jednu ili jednog s najbržim prstom i najboljim tajmingom! fino

Što je potrebno? rolleyes

Na ovoj stranici nalazi se web counter (roze je boje u lijevom stupcu - u slučaju da ga ne možete naći). Potrebno ga je uslikati, napraviti screen shot kada moj counter dođe do broja 33.333, tu mi fotku poslati na email adresu (galactica2812@yahoo.com). Slika, osim countera mora sadžavati i ostale moje podatke uključujući i cijeli lijevi i cijeli desni stupac - znači potrebno je poslati sliku bez ikakvog uređivanja i dotjerivanja. Jedan jedini najbrži prst i emailopisac dobiti će za Božić (ili kada god counter dođe do broja 33.333):

2 super slatka, super malena ručno rađena, ručno obojana i lakirana magneta za frižider iz moje povrtne kolekcije!!! smokin




- 18:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #