Rodjendan Soon Married
Lilypie Baby Ticker

Rodjendan Gospodicne K.
Lilypie Baby Ticker

Seksanje kornjača i 'Bavette' alla Kitty - Utopistički kodeks dviju konfuznih neofobijki - Blog.hr

Utopistički kodeks dviju konfuznih neofobijki

11.02.2006., subota

Seksanje kornjača i 'Bavette' alla Kitty

Na taj kobni dan, odnosno punih tjedan dana, kada je mama, odnosno 'šefica' kako kaže naš čale, otputovala na snijeg, našla sam se u gadnoj nevolji. U toliko gadnoj nevolji da u gadnijoj se nisam mogla naći. Naime, ja kao punoljetna osoba u našoj maloj fameji iliti po naški familiji / obitelji, morala sam preuzeti sve 'šefičine' obaveze koja je do tada ona obavljala. U te obveze spadaju sve moje noćne more, sve one obveze zbog kojih sam se 'zaklela' da se neću ženiti do 30. Minimalno do 30-te!!! (op.a)

Toga sam dana spremila jaaaako kvalitetan ručak. Paštu 'Bavette' alla Kitty sa repovima rakova (ono umjetno upakirano što možete kupiti u supermarketu, a što se prodaje pod forom da su to repovi rakova, op.a.), malo vrhnja za kuhanje, domače 'šefičine' šalte, te češnjaka i peršina sitno nasjeckanog. Na malom stoliću, po čaletovoj želji, sjeli smo i jeli. Na tv-u se kornjače seksaju. Ženka mora trpiti mužjakov teret ogromnog oklopa, dok on, frajer, nitko ne zna kako se popeo na nju, pa čak ni Sotona i njegovi savjetnici zajedno ne bi mogli odgonetnuti kako se on popeo na nju.. hehehe..

Eto vidite da je moguće opet pisati o tati i o sexu u jednom postu….

Miss Kitty
- 12:17 - Ispeci pa reci: (6) - Ako te volja trošit boju: - Parmalinkitus:

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Fensidni blog:

Linkovi

Blogove koje Fensidne Kitice rado čitaju: