Rodjendan Soon Married
Lilypie Baby Ticker

Rodjendan Gospodicne K.
Lilypie Baby Ticker

5 novo-siječanjskih odluka - Utopistički kodeks dviju konfuznih neofobijki - Blog.hr

Utopistički kodeks dviju konfuznih neofobijki

25.01.2006., srijeda

5 novo-siječanjskih odluka

1. Uplesti ću si pulover, rozo – bijele boje. Roze nego šta! Molit ću lijepo! Ako mi se pulover kao gotov proizvod ne bude svidio, istog trena će završiti u maminom ormaru. Mislim da će biti zadovoljna. Jako zadovoljna. Valjda zato što će cijelo vrijeme misliti da pulover prvenstveno ide njoj. To je dobro. A u slučaju da mi se gotov pulover bude svidio onako luđački, onda ću ga zadržati za sebe i s ponosom reći mami da ga smije posuditi kad god zaželi, na što će ona isto biti presretna. Znači kako god bilo, ona će bit zadovoljna, a ja još zadovoljnija kad budem vidjela osmjeh na njenom licu, kako smo, logički zaključkom, zaključili da će biti u oba slučaja.

2. Posvetit ću se više sebi i svom tijelu – što do sada, ne biste vjerovali za jednu ''Fensidnu Kiticu'', nisam činila onoliko koliko sam o tome pričala. I da! Sram me bilo! Svakog mjeseca depiliranje. Fensi depiliranje kod kozmetičarke. Dosta je bilo za*ebavanja s epilatorom kod kuće i dr*anja s dlakama koje ostaju na ručniku koji su posljedica tog bolnog procesa uklanjanja dlačica. Od sada plaćam da mi netko nanosi bol!! Jesam li zato nastrana? Ma boli me frčifela! (znate što je frčifela, jel? op.a). Glavno da su moje noge glatke! Mjesec i pol ih nisam depilirala i mislim da nakon tih kobnih mjesec i pol zaslužujem jednogodišnju savršenu njegu istih! E! A i primanja mi sada to dozvoljavaju! J PS – depilacija nogu i bikini zone je uspjela! Noge i ''ono područje tamo'' su mi savršeno glatki, kao bebina guza!

3. Postat ću koketnija – bez dodatnih obrazloženja, definiranja, pravdanja i opisivanja! Hoću jer ja to želim! I čisto me zaboli frčifela što će ostali, homo- ili nehomo – sapiensi zajedno sa stanovnicima Arktika, Antarktika i Islanda, reći. Zavodit ću sve šarmantne, simpatične frajere na kugli zemaljskoj, a pogotovo one frajere koji imaju ''ono nešto''... Chemistry is in the air!!

4. Obojat ću kosu napokon u neku drugu boju.. neka koja nije crvena – da me znate, rekli biste ''Kitty, koji ti je vrag!? Zar si ponorela? Više nećeš biti crnokosa??? Auuuuuuuuu…..!!!'' Rok bojanja moram postaviti, jer ako ga ne postavim, nikad neću ispuniti ono što sam odlučila. Rok za farbanje je 01.06.2006. Živi bili pa videli! J

5. Voljela bi više putovati (Amerika i Australija, primjerice, pošto je Miss Kitty vidjela maleni dio Afrike, Azije i dio Europe, op.a.), izlaziti neprestano, ludo, a najbolje sa svojim 'kokoškama' (jer najbolji izlasci su upravo oni 'žeMski', op.a.) i raditi ono što rade mladi! Pa si vi mislite! ;) Ha – ha – ha!

Miss K.
- 20:42 - Ispeci pa reci: (14) - Ako te volja trošit boju: - Parmalinkitus:

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Fensidni blog:

Linkovi

Blogove koje Fensidne Kitice rado čitaju: