Bog je stvorio žene samo da bi ukrotio muškarce. (Voltaire)

18.11.2009., srijeda

povratak....

nekako mi je doslo da nesto napisem nakon dugog vremena... ne znam zasto... ne znam zasto bas sada... ali eto...
ne znam gdje da pocnem...
stvari se mijenjaju.... mozda je to opet neka promijena ili se samo vraćanje u prošlost....
možda želim biti opet ona osoba koja sam bila.....
nešto se mijenja....
što zapravo znaci prošlost?? sadašnjost ili budućnost??

prošlost se dogodilo već jednom ... a promijenit se ne može... svi imamo prošlost, ali svi doživljavamo na drugačiji način. nekima je žao zbog prošlosti, i promijenili bi ga.... a neki su sretni što im se dogodilo ono nešto zbog čega pamte taj trenutak....
sadašnjost je taj trenutak u kojem živimo.... gdje ja pišem taj post,,,ta slova i sve to....
a budućnost?
to je nešto drugo...gdje bih trebala planirati nešto....nešto što nikad se neće dogoditi... nešto što nikad neću biti , što možda nikad neću postići...
težak zadatak je planirati za budućnost... može se dogodit tisuću stvari da to promijene,... nikad ne bih rekla da ću još jednom pisat post na tom blogu.... ali eto neplanirana budućnost...

blog je nastao prije 3-4 god. sa ciljem da nešto pokažem svijetu... ali taj cilj se izgubio negdje u prošlosti.... ali možda i nije.. možda zato pišem opet da postignem taj cilj koji sam postavila prije nekoliko godina...
nikad neću moći promijenit svijet.... nikad... nikad....pomirila sam sam se time. možda nisam tako naivna kad se rodio taj blog... ali ostala sam ta osoba koja sam onda bila... možda starija i malo zrelija bar tako kazu.. no svejedno..

lete mi misli.... ne znam što bih napisala jer bi pisala o svačemu... možda opet ću za koji dan nešto napisat...nešto zbog čega je taj blog nastao....

zašto je nastao?? zašto baš feminizam??
možda zato što žene ni u 21.st. nisu potpuno prihvačene.... muškarci misle samo na sebe, da im bude lijepo, ugodno ali alo?? gdje su žene?? i one žele bit sretne a ne samo ispunjavati drugima želje...
... i one imaju osjećaje i one žele nešto postići u životu.... neki žele karijeru. ali zašto da ne??
zašto bi trebala neka žena kod kuće sama sjedit i svaki dan čekat supruga?? zašto??
odgovora još na to pitanje nisam dobila...
zašto bi se trebala udat cura sa 24 godina... zašto??
pa nek živi malo.. i nek si napravi karijeru... i nek uživa dok može bez obaveze....

svijet je okrutan... ustvari ne svijet nego ljudi, tj muškarci....koji žele vladati nad ženama, a one ne mogu ništa... samo dopustit da to bude tako.... ali zašto???
ne želim biti takva... ne želim da mi itko kaže da sad se trebaš udat.... ili da mi neki dečko kaže da sad to i to mi napravi.. ne .... ja ne želim biti takva.... želim imati svoju viziju o budućnost... svoju sudbinu želim ja napisati... ja hoću odlučiti što bih najradije radila u životu.. želim sama izabrat posao....itd.. mogla bih brojat do sutra što želim i što ne želim...
samo sam htjela reći da svi imamo pravo sami odlučuti što želimo biti i što želimo raditi.... a ako nam netko hoće naređivati nek odbijemo tu osobu... jer ako jednom dopustimo dopustit ćemo i drugi put i više nikad nećemo znati reći ne.... odmah na početku trebamo se suprostavit jer jedino tako možemo postići ono nešto što želimo....

mislim da je to to za taj post.....
- 14:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

FeMiNiZaM

muškarac je kao kinder jaje: izvana čokolada, a unutra zapakirana glupost


zanimljiv testic


moj brumi i ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nesto o meni


Ne znam sto da vam kazem o sebi, punoljetna sam ako nekoga to zanima, ne smijem nikoga ubiti ni nista ne smijem napraviti protiv zakona, malo sam tvrdoglava,
sto izmislim to i napravim, volim zivjeti,
imam 19god, idem u gimnaziju, jako volim motore( vozim daelima),
slusam rock,


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hányan is voltatok?????????wave
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter














Linkovi

Blogovi

moj brumi i ja Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nothing Else Matters
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
So close no matter how far
It couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters