Bog je stvorio žene samo da bi ukrotio muškarce. (Voltaire)

26.11.2007., ponedjeljak

feminizam?????

zašto baš feminizam? i ja se pitam
tog trenutka kad sam napravila taj blogić sjetila sam se samo toga,
ali zašto?
jednostavno mi smeta da muškarci i žene nisu jednaki...
ali zašto?
svi smo ljudska bića, samo malo drugačija..

Image Hosted by ImageShack.us



feminizam je drugo ime za zahtjeve žena da imaju sva prva kao ljudska bića, da i žene mogu zamjenit muškarce,
zašto trebaju žene radit mukotrpne kućanske poslove i da im bude glavni cilj da imaju sto vise djeca, zasto?
zene nisu strojevi,
iza svakog muskarca, kralja je žena samo što to nitko ne zna

svi misle da su žene slabe a što ako nisu???
žene su jake jer trpe muške gluposti, mozda su prenaivne jer misle da ce se muskarci promijenit, ali vjerujte mi da nece se promijenit ostat ce takvi.... to je samo jedan zenski san

hm, recimo ako pogledamo politiku, koliko zena ima u saboru?
jako malo, ali zasto? muskarci jednostavno ne mogu shvatit da jedna zena moze biti uspjesna, poznata,moze imati karieru i da npr moze biti predsjednik neke drzave
neki jednostavno ne zele glasat na zene, jer misle da su preglupe
ali nazalost neke zene to i misle o sebi, pa ih ne zanima nitko i nista samo svoj suprug i djeca i da im suprug bude sretan, ali zasto samo suprug

hm, muskarac moze biti sretan a zena ne moze? muskarci misle da zene postoje samo da im ostvare zelje kad oni to hoce, a nekad zena
a sto ako slucajno jadna zena kaze NE.., jadna zena zavrsi u bolnici i jos moze biti sretna sto je ziva, zbog takve osobe ja nastala nasilja...
pa jadne zene trpe, sute i nadaju se da ce se sve promijenit

pitam se koji muskarac bi trpio sve gluposti koje trpe zene???
takav muskarac ne postoji...........

hm ne znam sto sam htjela napisati u ovom postu, jednostavno ne mogu shvatit zasto je svijet tako neopravedan

pozzz

- 19:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

FeMiNiZaM

muškarac je kao kinder jaje: izvana čokolada, a unutra zapakirana glupost


zanimljiv testic


moj brumi i ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nesto o meni


Ne znam sto da vam kazem o sebi, punoljetna sam ako nekoga to zanima, ne smijem nikoga ubiti ni nista ne smijem napraviti protiv zakona, malo sam tvrdoglava,
sto izmislim to i napravim, volim zivjeti,
imam 19god, idem u gimnaziju, jako volim motore( vozim daelima),
slusam rock,


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hányan is voltatok?????????wave
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter














Linkovi

Blogovi

moj brumi i ja Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nothing Else Matters
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know
So close no matter how far
It couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters
Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters
Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters