Tišina

15.06.2006., četvrtak

Image Hosted by ImageShack.us

Ako ste se jutros probudili zdraviji no bolesniji, sretniji ste od millijun ljudi koji neće dočekati iduću nedjelju. Ako nikada niste osjetili opasnost rata, usamljenost zatočeništva, agoniju mučenja, ugrize gladi, sretniji ste od 500 milijuna stanovnika ovog svijeta. Ako možete otići u crkvu bez straha da vam prijete, da vas muče ili ubijaju, sretniji ste od 3 MILIJARDE ljudi ovoga svijeta.
Ako u vašem frižideru ima hrane, na vama odjeće, a nad glavom imate krov i krevet u koji ćete leći, bogatiji ste od 75 % stanovnika ovog svijeta.
Ako imate račun u banci, novac u novčaniku i nešto sitniša uokolo u nekoj kutijici, spadate među 8 % najbolje stojećih ljudi na svijetu.
Ako su vam roditelji još živi a uz to još uvijek u braku, spadate među uistinu rijetke osobe.
Ako možete pročiti ovu poruku, upravo ste dvostruko blagoslovljeni: jer je netko mislio na vas i jer ne spadate među 2 MILIJARDE onih koji ne znaju čitati.

- 20:53 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stranica osjećaja, pjesme, prijateljstva, zavičaja, vjere .....

Linkovi

Slovenska

Nošen dahom sna
doleteo je crni golub na moj dlan
zašto ko da zna
al' to sam jutro dočekao umoran
ko da sam i ja leteo s njim
krilima teškim olovnim
i video svet sakriven iza zlatnih oblaka

Ako umrem mlad
posadi mi na grobu samo ružmarin
ne dozvoli tad
da naprave od toga tužni treći čin
nek mi ne drže govore
nek drugom pletu lovore
ako umrem mlad
zaustavljen u koraku i snu

O zagrli me sad
jako, najjače što znaš
i nemoj crnoj ptici da me daš
ma ne, ne brini
proći će za tren
ja sam samo malo lud i zaljubljen

U mojim venama hladni sever caruje
i ja ponekad ne znam šta mu je
što luduje, od sreće tugu tka
moja prosta duša slovenska

Uplaši me sjaj,
milion sveća kad se nebo popali
gde je tome kraj
za kog su tako dubok zdenac kopali
zašto se sve to dešava
da l' čovek ista rešava
il' smo samo tu
zbog ravnoteže medju zvezdama

"Divne godine"

Zagrli me sad
na kraju naseg sna
i nemoj plakati

Tko zna
mozda je ljubav
samo zaspala
mozda nas opet
negdje saceka

Kad vrijeme jednom
lica nabora
kad mladost prodje
sve sto je morala

Tko zna, mozda se
sretnemo opet

Ref.
Zelim ti sve, sve najbolje
bilo je lijepo biti tu
kraj tebe i s tobom dijelit' snove
dobri moj andjele
ostaj mi zbogom ne daj se
i hvala ti za sve divne godine