a dream within a dream

nedjelja, 04.06.2006.

Tvoje savršenstvo, ljubav i ljepota

Nisam ja onakva kakvom me smatraš!
Vjeruj mi, nisam hrabra kakvom se predočavam,
niti ponosna ni puna samopouzdanja...

I nije istina da ne znam plakati,
ni da uspravno stojim pred svojim strahovima,
naprotiv: ne plačem samo kad sam sama
već i ispred tebe, samo što ti to ne primječuješ.
I vjeruj mi, bježim... bježim što dalje i brže mogu!
Na koncu- bježim od same sebe!

A kada kažeš kako skladno planiram, svoju budućnost,
mene uhvati sram i nelagoda- sram od nesvjesne laži
što ih tebi plasiram...- to me naprosto boli!
Moja budućnost je protkana samo snovima i besciljnom maštom,
ništa više i ništa manje.

A tek onaj osjećaj dok mi tiho šapućeš lijepe riječi,
nazivajući me tvojim savršenstvom, ljubavi i ljepotom...
Tako jednostavni izrazi što žensko srce ispunjaju do vrhunca.
No sve je to prolazan trenutak i kada prođe, upozorim te:
"Nisam savršenstvo jer ne postoji takvo nešto u čovjeku,
a nisam ni ljubav jer to nije običan naziv, već osjećaj koji se osjeća,
niti sam ljepota jer to obilježje nose samo anđeli- nevina i samouvjerena Božja bića!"
No ti iz dana u dan sve manje mariš za mojim izjavama
misleći da sam sve više tvoje savršenstvo, ljubav i ljepota...

I sada bi rekao po ovom spisu da me ne poznaš ni najmanje... ali nije istina.
Uvijek si znao kada sam vesela a kada tužna,
kada sam povrijeđena i slomljena.
No suze u mojim očima nikad nisi vidio i znam zbog čega:
ja sam ih naprosto dobro skrivala...
Ti znaš da više ne plačem pred drugima al' svejedno si mi rekao jednom:
"Plakanje nije sramota, već pobjeda nad onim što te tišti!"
I 'ko zna, možda ti se jednom u potpunosti otvorim...

04.06.2006. u 16:27 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ko sam i što sam, što ću, koga volim, što tražim, kuda idem, za ćim lutam?- uzalud nebo za odgovor molim, uplašen sobom svoje suze gutam; tajanstvo stvari i života zebe, ne poznam ništa a najmanje sebe. tin ujević

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

With Or Without You

See the stone set in you eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you
Slight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied, my body bruised
She's got me with nothing left to win
And nothing left to lose

And you give yourself away...
...
...
U2


Supergirl

You can tell by the way
that she's my girl
You can tell by the way
she talks she lose the world
You can see in her eyes
that no one is her change
She 's my girl
my supergirl.

And than she'd say:
"It's ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl
and supergirls don't cry"
And than she'd say:
"It's alright, I got home
late last night
but I'm a supergirl
and supergirls just fly."
And than she'd say
that nothing can go wrong
"When you're in love,
what can be wrong?"
And than she'd laugh
the night time into day
pushing her fear further alone


reamon