a dream within a dream

subota, 07.01.2006.

childe harold


Sjedit na hridi, gledat slap što pada,
Sanjareć lutat rubom šumske sjene
Gdje sve je nad čim ljudski stvor ne vlada,
Gdje smrtnik nikad ili rijetko skrene;
Peti se sam kroz neprohodne stijene
Sa stadom divljim što ne pozna tor,
Nagnut nad ponor gdje se vode pjene,
Samoća nije to već razgovor
S prirodom, pogled u njen razotkrih dvor.

Tad osjećaj nam beskrajnog se budi
U osami gdje sami smo najmanje,
Istina, što nam cijelim bićem rudi
Čisteć nas od nas: to je zvuk i stanje
Duše i glazbe vir gdje leži znanje
Vječnoga sklada...

g.g.bayron

romantičai su ZAKON!!!!!!!!!!!!!! je da se njihovi koraci stvarnosti UVIJEK gube tj.ne gube jer stvarnost u njihovim životima uopće ne postoji ali koraci snova ipak zadovolje dušu smrtnika bar na trenutak...

07.01.2006. u 16:21 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ko sam i što sam, što ću, koga volim, što tražim, kuda idem, za ćim lutam?- uzalud nebo za odgovor molim, uplašen sobom svoje suze gutam; tajanstvo stvari i života zebe, ne poznam ništa a najmanje sebe. tin ujević

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

With Or Without You

See the stone set in you eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you
Slight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied, my body bruised
She's got me with nothing left to win
And nothing left to lose

And you give yourself away...
...
...
U2


Supergirl

You can tell by the way
that she's my girl
You can tell by the way
she talks she lose the world
You can see in her eyes
that no one is her change
She 's my girl
my supergirl.

And than she'd say:
"It's ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl
and supergirls don't cry"
And than she'd say:
"It's alright, I got home
late last night
but I'm a supergirl
and supergirls just fly."
And than she'd say
that nothing can go wrong
"When you're in love,
what can be wrong?"
And than she'd laugh
the night time into day
pushing her fear further alone


reamon