a dream within a dream

subota, 29.10.2005.

...alkohol u krvi, dim u plućima i blues u ušima...


Sidin na barskoj stolici jednog Jazz- kafića i gledan na šanku crvenu votku pipi i dvi sviće. Da atmosfera bude upotpunjena iz mojih pluća šiklja dim Marlboro cigarete. I priđe mi jedan lik, ne sićan mu se imena jer pri ulasku u kafić bila sam pijana životom a sjedeći za šankom opijala me čaša, dim i atmosfera. Sjeo on do mene i počeo pričati premda ga ništa nisam upitala. Prića on meni kako je se zaljubljivao, koliku je želju imao da nekoga zavoli ali unatoč želji nikad nije volio... i slušam lika ja dalje ne prekidajući ga. Priđe bliže i kaže:" sve dok nisam upoznao nju! Bila je nešto posebno!" ( a ja već u sebi mislim- svaka je u svakom trenutku posebna ka i kurva.) Nastavi on:" imala je usne koje su se neprekidno smješile, imala je zube koje su blještile i tijelo izvejano pout nebeske boginje. Ali ne samo da je izvana bila kraljica već je i unutar kraljevala ljepotom. Posjedovala je dobrotu na koju su joj anđeli zavidjeli i ljubav koju najveći romantičari voljenima nisu pružit mogli. Mnogi bi rekli- bila je savršena!" No, lik zatim udahne moj dim cigarete i svoj dim jada pa reče:" imala je jednu manu, bila je ljubomorna i teško je pvjerenje u nekoga stjecala. Lakše joj je bilo odreći se nečega do čega joj je stalo nego izborit se za nešto što je htjela tj. možda htjela." Uto lik zašuti, obori pogled i naruči dva stock-a. Ja ga pogledam... i gledam, gledam kako svoju bol guta i osjetim potrbu biti prijatelj tom neznancu kojeg sam tada poznavala cijeli svoj život, pa ga upitam:" jeli te se odrekla?" Njegove sjajne oči od suza rekoše i više od odgovora. Nakon duge mrtve tišine usne njegove prozbore i upitaju me što radim sama u polupraznom lokalu. A ja mu rečem:" nisam sama, prijatelji- alkohol u krvi, dim u plućima i blues u ušima a sada i ti ste smenom!" On se osmjehne i reče:" i tebe je se odrekao, jelda?" Oborim pogled, suze poteknu. Možda ih lik nije vidio (nadam se,vidio bi moju slabost) ali sigurna sam da ih je osjetio. Potapša me po ramenu i kaže:" voljela si ga i još uvijek ga voliš!" A ja nato mu, na barskoj stolici jednog Jazz- kafića gledajući praznu čašu ispijene crvene votke pipi i dvije umorne sviće uz dim Marlboro cigarete, rečem:" možda i jesam...

29.10.2005. u 10:36 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ko sam i što sam, što ću, koga volim, što tražim, kuda idem, za ćim lutam?- uzalud nebo za odgovor molim, uplašen sobom svoje suze gutam; tajanstvo stvari i života zebe, ne poznam ništa a najmanje sebe. tin ujević

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

With Or Without You

See the stone set in you eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you
Slight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied, my body bruised
She's got me with nothing left to win
And nothing left to lose

And you give yourself away...
...
...
U2


Supergirl

You can tell by the way
that she's my girl
You can tell by the way
she talks she lose the world
You can see in her eyes
that no one is her change
She 's my girl
my supergirl.

And than she'd say:
"It's ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl
and supergirls don't cry"
And than she'd say:
"It's alright, I got home
late last night
but I'm a supergirl
and supergirls just fly."
And than she'd say
that nothing can go wrong
"When you're in love,
what can be wrong?"
And than she'd laugh
the night time into day
pushing her fear further alone


reamon