Linux XP 2006 SR2

23.11.2006.

Surfam ja malo po shots.osdir.com, gledam što ima novog u eye-candy svijetu Linux desktopa, kad naiđem na link ka distribuciji koja se zove kao $subject. Rekoh, opet se netko zaigrao s Gimpom (nedajbože Photoshopom) pa to naliči na Windowse, ništa bitnog, već viđenog. No, Osdir je pouzdana institucija, ne bi si oni dozvolili nešto takvo, a kako idem dalje po slikama nalazim zaista gomilu promijenjenih desktop alata, Gimp, Photoshop... nekome bi trebalo dani da to sve nacrta. Tad me već zaintrigiralo, i uz konzultacije s Googleom i distrowatch.com vidim da zaista postoji distribucija koja se tako zove! Namijenjena je Rusima, bazirana na Red Hatu i Fedori te komercijalna (dostupan je ISO ako nekog zanima - teško :).
Onda sam se sjetio da postoji sličan projekt - Xandros, također komercijalna distribucija bazirana na Debianu koja vrlo naliči Windowsima XP.
Očito tržište postoji. Realno, da ja moram nekome složiti nešto za migraciju, a ne želim da me opet zove, ne bih previše razmišljao, jer ako će me netko zvati "gdje trebam kliknuti za ovo", a to neću moći naplatiti, naravno da im trebam ostaviti prijateljsku okolinu.
Linux-XP

<< Arhiva >>