<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

04.10.2008.

.. i'm here. once again.

ejla ljudi.. ste mi dobro? evo pisem novi post sa nadom da sam vam falila.. i ja i moji postovi.. Evo da kazem, danas je meni i mojem najdrazem deckicu tooocno godinu dana bez prekida.. a za mjesec dana nam je 3 godine sa prekidima i sa svime, 3 godine otkad smo prvi put prohodali.. jaoooo toooliko sam sretna s njime i tolko se volimo..cerek i znam da cete sad pisati komentare tipa "imas decka i toliko ce volite, sta te briga onda za onog frenda, pa uzivaj s deckom" ali ja ne zelim citati takve stvari jer to i sama znam.. ali nemogu si bas pomoc.. eek

Image and video hosting by TinyPic

Danas subota.. neki frend slavi rodendan.. biti ce i Ž (onaj frend) tamo.. ali ne vjerujem da ce biti samnom i mojima.. vec znam, napit ce se ko stoka pa ce tamo smekat ribe.. hmm neke fuxe.. a to mi se stvaarno neda gledati..tuzan ne svidam mu se vise i to mi je drago ali opet, nije mi bas drago sto je reko da ne zeli pricat samnom i takve stvari.. izbjegava me bas brutalno.. poslala sam mu ful dugu ljepu poruku ali mi je napisao da ne zeli samnom pricat i sve rijesit.. dobro mu je ovako.. okej, odustala sam od njega kao frenda.. ali opet patim, samo sto to ne zelim priznat.. ahh.. bit ce bolje nadam se..

Image and video hosting by TinyPic

U skoli nije bas divno.. imam lose ocjene, vec od pocetka..zaliven idem na instrukcije iz matematike.. ne slusam niiistaaa u skoli pa starci moraju placat.. ma predivno.. Nekako sam bez volje.. Na treningu se trudim, sada sam starija pa je jos teze.. ali tamo bude i Ž pa onda kad ga vidim me nesto malo "zategne" oko srca ali eto..tuzan
Danas vjerovatno idem na taj rodendan pa sta bude.. vec znam kako cu zavrsit.. sa nekim alkoholom u ruci, u nekom šteku zabijena i tugovat.. pogotovo kad ga vidim.. ajmeee da bar pricamo.. ali necemo, znam to.. a ful bi se htjela veceras zabavit.. ah vidjet cemo.. Obavezno javim sta je bilo.. Uzivajte mi svi danas..

Image and video hosting by TinyPic
11:36 - Komentiraj ( 17 ) Print - On/Off