<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

19.07.2008.

rodendan.. hihii. <3

evo dosao je i taj dan.. 19.07 .. Moj rodendan.rofl dan kada sam dosla na svijet.. danas vec 16 godina uljepsavam (hehehe) ovaj svijet i dajem mu neku svoju toplinu, radost ali i sve sto ide uz zivot.. sa svojih 16 godina sam dosta toga prosla.. bilo je tu svega..
Uvjek cu se sjecati kada sam bila jos mala.. i onda smo ja i moji roditelji isli dan prije mog rodendana, kupovati razne stvari za proslavu.. grickalice, pice, tortu.. hehhe.. a sto sam starija, toga vise nema.. oni jos uvjek zele to.. jos sam uvjek njihova mala curica.. ali prerasla sam takve zabave.. iako su mi veoma drage i zauvjek ce mi ostati u srcu.. Danas se idem zabaviti u grad sa prijateljima.. onaj frend zauvjek pripada proslosti i to ce tako ostati.. njegova doluka.. ali u neku ruku i moja.. evo dopisujemo se cjelo jutro.. tj.svadamo.. ali ne uzimam to k srcu.. jer me nemoze povrijedit vise nego sto vec je.. nije mi cestitao rodendan.. reko je da bi me rade vidio, poljubio i cestitao mi..a ne preko sms-a.. ali vjerujte, to laze.. nije ni bitno vise..
danas zelim samo uzivatii i ne brinuti o losim stvarima.. imam uza sebe osobe koje volim i koje vole mene i to je jedino bitno.. ee ii hvajaaa na poklonimaa, jaako su jepiii.
uzivajte mii.smijeh

Image and video hosting by TinyPic
13:45 - Komentiraj ( 22 ) Print - On/Off