<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

13.07.2008.

กก vrijeme prolazi..

Ponekad se pitam kako bi bilo da se neke stvari nisu dogodile.. ali ne zelim o tome razmisljati, uvjerena sam da se sve dogodilo s nekim razlogom.. ali opet, za neke stvari ne postoje razlozi.. znam to..
Neki frend. iz prijasnjih postova. Muci me. Daa. neki sam se dan napila ko stoka.. uopce neznam otkud mi sve rane i masnice po tijelu.. valjda sam pala jako puno puta.. Uglavnom, rekla sam mu da se makne od mene, da me pusti.. on kaze da sam ga "odjebala na naljepsi moguci nacin.." Neznam zasto ga je to tolko pogodilo..jer inace svima tako govorim kad sam pijana, bar mi tako kazu.. a taj se frend zanimao za mene al zna da me nemoze imat jer imam decka.. a i iskreno, nebi ja nista s njim ni da sam slobodna.. uvjek kad sam pijana, legnem negdje i onda on dode do mene i budemo skupa.. kad ga pitam zasto je tako, on kaze da mu je stalo do mene pa me "cuva" .. tako svaki put.. ali ovaj put sam ga tjerala i to ga je valjda povrijedilo..makar ne kuzim zasto.. reko mi je da mu se ne obracam i da mu se gadim.. a svaki dan smo zajedno na moru i tocno vidim onaj prijezir u njegovim ocima kad me pogleda.. ispricala sam mu se 100 puta i kaze da je prihvatio ispriku ali jednostavno nije.. prije smo stalno bili zajedno a sada se tako udaljio.. neznam sta mislit.. ako vi imate koji savjet..
hvalaa..
oprostite sto me dugo nije bilo.. ali nisam imala vremena.. vratim vam svima kometare.. pusaa.

Image and video hosting by TinyPic
13:15 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off