<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

02.01.2008.

< ..naprijed mozes ici jedino ako se ne budes stalno osvrtao nazad. u proslost.. >

Novuu sam provela lijepo. uz osobe koje najvise volim. naj frendica. decko. U novoj godini sam odlucila pustit neke stvari iza sebe. ne brinu me vise toliko. ima jos stvari koje me slamaju. ali pokusavam ici dalje bez obzira kako je bilo prije. ne zanima me. neke stvari jednostavno moraju ostati u proslosti. nece se vratiti. nikad.
Image and video hosting by TinyPic

Puno zelja u novoj godini. nadam se ispunjenju svake od njih. vise od svega zelim kraj sebe uvjek imati dobre osobe. biti zdrava i sretna. pruziti drugima sto vise od sebe, dijeliti osmjehe. biti uz nekoga kada mu je to najpotrebnije, voljeti iskreno i od srca. zelim imati tebe, jos duugo.
Image and video hosting by TinyPic

Tii. volim te. najiskrenije. onako kako nikad nikog nisam voljela. uz tebe se osjecam tako sretno. potrebno i zeljeno. male sitnice cine me sretnijom, tih sitnica prije nije bilo. sada je sve tako ljepo, toliko ti jos ljubavi imam za pruziti. volim te neizmjerno puno i jako sam sretna sto te imam, sto si uz mene. ja sam tu, zauvjek tvoja.
Image and video hosting by TinyPic

volim te.

volimm te.

voliim tee.
17:12 - Komentiraj ( 33 ) Print - On/Off