<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

#. ovaj blog .#

ovaj je blog nastao zbog toga sto zelim negdje izrazavati svoje misli i osjecaje i podijeliti sa vama svoja iskustva.. nadam se da ce blog biti citan i imati vase sadrzajne komentare..
Image and video hosting by TinyPic


[.o menii.]


Image and video hosting by TinyPic

Ja? hmm.
Za sebe bi mogla puno toga reci..
Puno osjecaja..sjecanja.. ponekad jedan pogled u proslost izmami suze na ocima.. previse osjecajna.. proslost ju natjerala da bude ranjiva..neki ljudi.. nemogu ih zaboravit.. zauvjek u srcu.. oziljci na rukama nisu nista prema onima na srcu.. ali pokusavam zaboraviti.. imam najbolju frendicu na svijetu i isto tako naaajboljeg decka.. oni su uvjek uz mene.. ali skoro nitko nezna moje osjecaje izrecene na ovom blogu.. zato jer sam anonimna.. ne moraju svi znat.. ne trebaju.. ne zanima ih.. cesto glumim kad mi je tesko.. da ne povrijedim neke ljude.. a to sto oni mene povrijede, zaboravljam..brzo prelazim preko nekih stvari..mozda s maskom koju nosim.. al u srcu, u meni, ne.. nemogu.. previse uspomena.. previse nadanja..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

credits: duckdz. - x,x,x

02.12.2007.

..svi ti pogledi.. puni mrznje.. tako strani.. nepoznati osjecaji medu nama..


Image and video hosting by TinyPic

Da..
Nikad nebi rekla da cemo mi, cjelina..jednom tako nisko pasti.. jednom se tako udaljiti.. na sve zaboraviti.. krenuti dalje ne osvrcuci se na proslost..
Proslost? ..pa moglo je biti sada,ovdje..
Neznam sto se dogodilo.. ili sama sebe lazem?
Da.znam.
Ali ne shvacam zasto..i nikad necu..
Mozda pretesko za mene? Neshvatljivo? Moze li mi netko malo pojasniti?
Nitko..Nista..
Gledam sve te ljude..sve te poglede.. gledam i pitam se di smo sad.. di je nestao sav onaj smjeh.. suze kod poraza.. zajedno u svemu..
Toga nema vise..
Ljudi se mijenjaju, shvacam to. Promjenila sam se i ja.
Ali tako se nesto nikad nije trebalo promjeniti.. nije smjelo..
Bol? ..osjecam li ju samo ja? ..ili i oni?
Voljela bi znati..
Suze? ..nisu potrebne, nece nista promjeniti..
Samo ce se bol slijevati niz mnostvo oziljaka..
A tako bi voljela bi da se sve vrati na staro..
Bez rastanka, bez praznih pogleda..laznih osmjeha..
Ne treba nam to..


p.s.- post nije za mog decka, s njim je sve okej.. nego za ljude sa kojima sam se udaljila..svi smo se zajedno nekako skroz povukli.. a nemogu to prihvatit..
11:18 - Komentiraj ( 12 ) Print - On/Off