××Ljudi nikako da shvate da oni koji se najviše smiju,najviše pate×× - My world 101 - Blog.hr
30.03.2010.

××Ljudi nikako da shvate da oni koji se najviše smiju,najviše pate××


Slušam: THIS!


Da vidimo...Prvo jej...Nema škole od sutra...Mi ćemo imati skraćene satove...Pitanje za vas...Jel vam ova promjena sata zasmetala...Ja sam primjetila da mi se teže dignuti ujutro...I to je to...Ništa previše!...Nego neznam o čemu da pišem...Svima sretan USKRS...Mene neće biti sve dok škola ne počne...Idem u Italiju s tatom...On treba zbog posla a ja bih neko vrijeme htjela provest sama...Ma znate ono...ŠOPING...Jej...xD...U Italiji ima dobre robe...Alex me je molio da ne idem...Neznam...Tri tjedna skoro da uopće ne priča samnom i onda kad mu to kažem me moli da ostanem...Briga me...Sorryte...Al neću pisati za to vrijeme nikaj...Pa se nadam da ćete me punooo...komati da budem heppy kad dođem ponovno! Danas je bilo onak dosadno! Dobila sam 5 iz matematike 4 iz geografije i 5 iz fizike...Kao što sam rekla...BORING...Ajde idem ja da vas ne mučim previše...Kiss*


Image and video hosting by TinyPic


×××

16:27 , Komentiraj { 62 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (18)
Siječanj 2010 (7)
Listopad 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...^^
~ Sluša se Rock < 3
~ Godina 14
~ (ponosna) Brineta
~ Zelenkasto plave oke =)
~ Nelly je ime....Moje..a nego čije.×D
~ Čitaju se knjige
~ Gledaju filmovi
~ Cilj života...To mi netreba xD
~ Moje srce pripada samo meni...×D
razmisliti ću još o tome...=P
~ Slobodna ...
~ Realni optimist =)
~ Me...=)
~ Nevolim cajke (aj nisu sve loše...sad
mi je žao što sam to rekla...xD)
~ Nevolim tintu...uvjek je razmazam po majci...xD
~ Nespretna cura
~ Volim školu
~ Nevolim ljude baš...
~ Prvi dojam mi je jako važan...
~ Naj boja...Valjda crna i plava..neznam...
~ dosta je bilo ak hoćeš znat više pitaj...=)

Uživajte u blogu!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust...

A hero of war
Is that what they see
Just medals and scars
So damn proud of me
And I brought home that flag
Now it gathers dust
But it's a flag that I love
It's the only flag I trust...



Gluposti
Ajde...svi imaju pravila...pa ću i ja:

~Ne kradi...NIŠTA...×D
~ako ti se nesviđa blog ostavi kom zašto ti se nesviđa
~Komajte mi
....e ja stvarno neznam kaj da napišem...×D

Moj banner:


Image and video hosting by TinyPic




Ljubim ×××

Random pics....^^
Slike su u linkovima jer su dosta velike...

JAAA..POGLEDAJTE MI PRAMEN < 3
JAAAA
Meee
Me 43v3r
Me..^^
Još malo mene
JA...=P
Moj presladak Alex
Me
Ja u mojoj školskoj uniformi


Budem stavila još slika! <33



Kako do mene +linkovi ^^ :

credits
Alice Greene. - x x x