nedjelja, 22.02.2009.

Marc Jacobs čizmice

Ne znam jesam li ikad bila zaljubljena u ijedne čizmice kao u ove Marc Jacobsa. Ta ljubav traje već godinu dana. I ne prestaje nikako. :D

Image Hosted by ImageShack.us

Nema na kome ih nisam vidjela, pogotovo na blogericama, od Rumi pa do Karle . I to što su u ovih godinu dana nošene i viđene toliko puta me uopće nije ohladilo, dapače - ubija me to što svaki put kad ih vidim, sve ih više želim. :sram:
Iskopala sam par slikica u nadi da će netko razumjeti moju ljubav :D




Uglavnom, već sam ih jednom pokušala ugrabiti na E-bayu, ali je to neslavno završilo jer bi me sa poštarinom koštale preko 300$, a ne želim ni misliti kolika bi još i carina bila.
Ali da skratim priču, kupila sam ih - mojeeeeeeeee su .
Za 110$ ukupno! At last. :D Budite sretne zbog mene, hihi.



edit :D : da sam onda samo znala da će mi stići broj 36 umjesto 38 i da ću ih na kraju morati opet kupiti i to po normalnoj cijeni. uf :D

evo i moja slika

Image and video hosting by TinyPic


- 01:12 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle