10.07.2007., utorak

Istria, Fiume e Dalmazia; terra Italiana!

Nema me vise..., idem u voljeni grad do kraja ljeta... Novosti su preduge za pricat u ovom sugavom postu jer nemam vremena..., moram ic spremat stavri za sutra ujutro... Moram se dignut u 7..., ubit cu se... Ali jedina stvar sto zasluzuje da bude recena je da sam (napokon) dobio jebenu vozacku i da sad mogu sta pozelim... Zao mi je sto necu dugo vidjet frendove iz Forza Nuova..., vec sam svima rekao da me nece bit i naveo sam razlog..., oni su to prihvatili..., i zato mi je drago... Isto tako mi je drago za sve sto mi se dogodilo u proslom mjesecu jer sam mislio da ce bit sugavo a bilo je odlicno i nije moglo bolje... Jos sad u Rijeku do kraja ljeta..., pa nemozes bolje... =) Ok sad idem malo na MSN da se jos malo pozajebavam... Eto gotovo..., pozdrav svima... Pa pozdrav i onom purgeru jebenom koji mi je hakirao MSN..., jebo ti pas mater cetnicku...!! Umjesto da ides van lovit picke ili cugat ko svi normalni ljudi tvoj zivot se sastoji od kompjutera... Majmune smrdljivi ajde dojdi u Rijeku sa BOYS-ima pa da dobijete po picki...

Tko ima moj broj super..., ko nema nek se jebe...(to je zdravo)...!

Najbitniji dio posta--> PORUKA ZA SVIH...:
Image Hosted by ImageShack.us

NE PROBAJ OVO SRANJE...!!


FORZA NUOVA, CONTRO OGNI DROGA...!!
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.