ona me čeka, ona postoji,tu je negdje,
ona živi samo za mene:






u bilo kojoj boji, ona je uvijek
samo moja jedina ruža:






Samo moja ruža balkanska:
(u dvije boje)




a ja , faraon, moćni vladar,






ostajem zatecen, ustuknut, pred
njenom ljepotom i ljepotom duše njene.
Gubim faraonsku moć, pred njom, ostaje mi samo
moć ogromne ljubavi.I klanjam se njoj,
mojoj najdražoj ruži. Obasjavam je svjetlošću ljubavi svoje.






faraonn

01.03.2006., srijeda

Nešto mi ne ide


(Bit će bolje, radosti moja)

Bole me misli,
o tebe
naslonjene.

Bole me oči
ničim odmorene.

Ako si morala da
slomiš sve moje
jasike vitke,
Ako si morala
sokove moje
da piješ.

Neka si, ali
što mi osloncem
ne bude
ili barem
odmorištem za
misli i oči.

Prolaznički plan
nije trebalo
da od mene kriješ,
ni nadu u srcu
lažnu da griješ.

Možda bih razumio.

Ovako,
nemoj nikad,
pored moje škole,
na jedinoj klupi
da odmaraš oči.

Nemoj.
ako to umiješ,
nemoj
da se smiješ.

Suzdrži se.

Noć se
danu kune,
u rastanke
i u neprekide.

Meni uvijek
nedorečeno donese.

Nešto me neće,
valjda sam sanjao
neprekide.

Žao mi je,
ali baš mi
ne ide.








- 05:52 - Komentari (18) - Isprintaj - #
Neki ljudi, svjesno ili nesvjesno povrijede... ali bez opraštanja ne bi se moglo živjeti. Veliki su ono koji opraštaju..... A misli dolaze i odlaze.. Lijep pozdrav! (hope 01.03.2006. 07:13)

dragi, faraone, i kraj je novi početak....lijep ti pozdrav!!! (mimoza9 01.03.2006. 07:17)

Nece to ona, ne umije, naucila nas, pa nas onda na cjedilu ostavila, pokazala nam se u svoj ljepoti i sjaju, a onda nas napustila i sve nam to oduzela. I sad se bacakamo, borimo, sjecamo,..., prokletnica i krivnju nam je nabacila, a mi smo samo zeljeli lijepe snove u stvarnost pretociti, neizivljenu mladost u nekim boljim godinama prozivjeti...I nedade nam, ostavi nam pjesme, fotografije, sjecanja, i spoznaju da se vise nikad nece vratiti, cak ni u nekom drugom, slicnom obliku. A to boli....Vidim, Faraone, bljesak iznad piramida, tvoje Sunce se radja, mozda ipak zraka radosti zasvijetli, makar sjecanjem se zvala i vjerom u bolje.Ici ce, ne brini...Mnogima je kao tebi, izgubili je, ali je zadrzali u sjecanju i jos vise je cijene i vole."Dum spero, spiro!" (mirisdunje 01.03.2006. 07:33)

"...Noć se danu kune u rastanke i u neprekide..." Žao mi je...ni meni nešto ne ide...No, pokušat ću se zagrijati na tvojoj riječi i potražiti pohabanu škrinjicu što krije neostvarene želje i u škrinjici tajni, najtajniji pretinac nade...i za nju mjesta pod Suncem ima... (desiree8 01.03.2006. 13:17)

ne ide danas....ići će sutra...na kraju svake rečenice stavlja se(uglavnom) točka...a poslije točke možeš napisati novu rečenicu, s velikim početnim slovom...ugodan dan ti želim:) (Didi 01.03.2006. 13:37)

slažem se s drugom rečenicom u tvom komentaru...ostalo? moram razmisliti......i tebi ovaj dan neka bude što ljepši. može? (Didi 01.03.2006. 13:52)

Čitam te i dalje, znaš. Samo nemam baš snage za pisanje. (Maura 01.03.2006. 14:11)

da, srela sam jednog takvog u prošlosti...ali, prošlost je - prošlost. trenutno živim u danas. i vjerujem u bolje, vjerujem da nije sve tako....varljivo. ajde, faraonne, šaljem ti malo optimizma....unatoč bezbojnim prolaznicima i lažnim nadama koje su bile posijane u tvom srcu....do čitanja:) (Didi 01.03.2006. 15:05)

SMIJE LI ČOVJEK OVAKO SAM ČEZNUTLJIVO SANJATI, DALEKE VIDIKE, SREĆOM NAZIVATI I TIHO SLUTITI DA ĆE JEDNOM SVE IZGUBITI. ONDA OPET GORLJIVO TRAŽITI. ČOVJEK KOJEG ĆE DUHOVI SVJETLA U VISINE ODNIJETI, DUGOM STAZOM, NAJČUDNIJIM PUTEVIMA, GDJE ŠETNJA NE PRESTAJE I SUNCE NE ZALAZI. Dragi Faraone!"Najveći" od najmočnijih ove riječi što ispisah sjeti se nekad, jer to je nada koja se nikad ne gasi, pa ni onda kad ništa nejde!pozdravljam te i želim svu sreću svijeta! (Hera 01.03.2006. 15:18)

ma koji si ti mangup....imas stila da ove naivne glupacice animiras pa da te ubjedjuju da ne odes sa bloga....da si mene pitao rekao bih ti.....idi boli me ..... (brodway 01.03.2006. 15:50)

brodway, jebote!očito si u kurcu generalno, i okomio se na neke blogove!izgledaš ko pit bul, daj se preispitaj i malo pogledaj!smiri strasti i izljeve ljubomore.Odjebi sa tim šupoglavskim spikama?Šta si derpe?????????? (neznani 01.03.2006. 17:05)

tuzno.. ali vrlo lijepo napisano...! veliki pozdrav (nyana 01.03.2006. 18:09)

Imaš ...stila... i ide ti.. sasmo to nije dovoljno..potrebno je imati i motiv... nekad pozitivan a nekad negativan... da nastane prava pjesma..i da se duša oslobodi i kaže ono što osjeća.. Ovdje nas ima puno...u nekoj srednjoj generaciji...ali držimose svi zajedno...bilo očinski bilo prijateljski ... Lijepo je što si tu. To je naša pobjeda.....i pobjeda neke pravde. Hera ti je lijepo sve napisala........ (Rajna 01.03.2006. 18:23)

Brodwej, glupacice ili ne, zene znaju osjetiti ljepotu ljudske duse, muske ili zenske, svejedno. Ali znaju osjetiti i zavist drugih, , pa i njihovo pretvaranje i predstavljanje pod tudjim imenom. Ovaj ti je komentar bio suvisan, osim ako ciljano i smisljeno nisi dosao ovdje da dignes tenzije.Budi junak pa se predstavi blogom, da vidimo cime ces ti to zaokupiti neciju paznju. Bojim se da i nemas bas cim....Kako sam se osjetila prozvanom, a Bog mi dao jezik, ja odgovaram umjesto faraonna, on ima vaznijih stvari od odgovaranja ljudima beznacajnim poput tebe. "Dictum sapienti sat est!"...Ako ne znas, javi se kod mene na blog, za prijevod, a faraona ostavi na miru,. jer ni on tebe nije dirao...A zasto sam se ja javila...pa zato, jer sam poznata kao "advokat" svim postenih i fer ljudi...da si i ti takav i tebe bih zastupala... (mirisdunje 01.03.2006. 20:54)

divna pjesma, Faraonne, a stihovi o noci koja "uvijek nedoreceno donese" su mi nekako posebni... pozdravljam te i lijepo vece zelim... p.s. vidim da si se na trenutak bavio mislju da napustis blog... tuzno bi bilo da jesi... nadam se da ti tako nesto vise nece pasti na pamet :-)) ... (sjena sjete 01.03.2006. 20:56)

Mene , mozete vrijedjati do mile volje "Brodvej", ali nemojte vrijedjati pseudonim kuce cije ime zloupotrebljavate. Nemojte vrijedjati ni svoje rijeci koje ste upucivali ovim "glupacama", ovo sigurno nijesu glupace sto i sam znas, nego mnoge od njih akademski gradjani i europski kultivisane osobe a cim nas dvojica se ne mozemo pohvaliti jer polemisemo zbog prizemnih tema koje namecete,skoro da sam vas branio i okrenuh da se vama izvinu sto nikad sebi oprostiti necu. Bilo sto bilo zao mi je vas sto trosite vrijeme na mene- prostaka, a zalim i sebe sto necu moci da nadjem ni rijec ni gest da se oduzim ovim divnim dijelom tog naseg dijela Europe koje jedino mogu svijetu pogledati u oci... One i djeca i samo, nase drage Dame i djeca ! ja vas pozdravljam, i da se pozovete na sebe sta to radite nekom koji vas ne zna a i vi njega ne poznate! (faraonn 02.03.2006. 01:41)

Neznani, prijatelju moj, nikad ovako nijesam nesto dozivljavao. Zasto meni ne sipa sta hoce jer zivim odje gdje sam naucio da trpim samare sto poticem s tih nasih lijepih prostora ali trenutno prokletih . Racunam i molim Boga da pripadas mladjim narastajima koji ce se nas ovakvih s pravom stidjeti. Kolika me muka od " Brodvej "-a uhvatila toliko me tvoja svetacka Misija ozarila ! - Hvala Neznani prijatelju ! (faraonn 02.03.2006. 01:50)

Moje Dame, po godinama vas ima da mi djeca mozete biti, kako da izbjegnem stid sto dolazeci kod mene zaradiste ovakav Atribut od "Brodvej"-a . Naci ce Faraon nacina da vas sve , moje prijateljice i prijatelji, okupi i pojedinacno se zahvali ... uradicu to ne zvao se ja imenom koje nosim jer ste zasluzili Vi,- Perjanice, celnici svega dobroga tamo odakle dodjoh i sa vama se ponosim i vasim imenima cu se prozivati ! (faraonn 02.03.2006. 02:01)



- 07:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2024 (2)
Prosinac 2023 (1)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (1)
Kolovoz 2023 (2)
Ožujak 2023 (1)
Veljača 2023 (1)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (1)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (2)
Prosinac 2018 (2)
Lipanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Lipanj 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (3)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (5)
Svibanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (2)
Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moji stihovi, moja razmišljanja






Čast mi je!

Pozdrav Svima, lijepo je u ovakvom Okruženju biti...
Trudicu se da odrzim nivo ako moje mogucnosti to dozvole...
Pozdrav i Dami koja mi je omogucila prisustvo na Vasim stranicama!!!







Arhiva - faraonn










faraonn2006@yahoo.com









Pjesma koju slušate na blogu je "Da sam ja netko" u izvođenju grupe
"Indexi"



Broj posjetilaca bloga:

Free Hit Counter

hit Counter


Trenutno posjetilaca na blogu:

online














Cursors