U šumi

U šumi





Dogovorili smo se da te čekam u parku, vidim nailaziš sa autom, sjedam i krećemo.
Ne zam kuda me vodiš, nije me ni briga, znam da sam sada sretna što smo sami i što sam sa tobom. Putem me držiš za ruku i miluješ me po unutarnjoj strani bedara, to me tako uzbuđuje. Moraš mjenjati brzine pa malo prekidaš, a čekanje me, tvog dodira još više pali. Stižemo do jednog šumskog puta, autom zalaziš unutra. Izlazimo, uzimamo deku i krećemo pronaći idealno mjesto, naše ljubavno gnijezdo. Držimo se za ruke i pričamo. Vidimo jedno takvo mjesto, nije vidljivo, mali proplanak, meka trava i čisto. Prostiremo deku, naslonim se na drvo i ti mi prilaziš, usne nam se lagano spajaju u dugi duboki poljubac, osjetim trnce do dolje.
Rukom mi podižeš suknju, bedra mi dodiruje topli pojetrarac, miluješ me po nogama, guzi i međunožju. Dolazimo do deke, legnemo na nju, povjetarac nas miluje. Cvrkut prica odjekuje šumon i dodiruje naša tjela. Mir u šumi i nas dvoje, kao da ništa drugo ne postoji.
Dižeš se dodiruješ mi grudi, ljubiš ih i maziš. Poljupcima mi putuješ tjelom. Dolaziš do nje, vlažna sam, lizneš je, to me uzbudi. Ljubiš ju i ližeš, ah, ah .. to... još.. još..
ah, radiš to tako dobro, ah, da, još, želim te, ah, da, želim ga u sebi, ah, da, još....
Dižeš se i stavaljaš ga u mene, želi te, ah dublje ah, da, to, još, ulaziš u mene sve dublje, ali polako, ah, da, još, još, ah, to, to, da, da, ah, svršit ću, još, ah tooo, ahh
svršavamo..
Uzdisani pomalo umoran legneš pored mene, čujemo u daljini glasove. Brzo se spremamo da nas ne vide. Spremljeni udaljavamo se od našeg ljubavnog šumskog gnijezda. Glasovi su sve bliže, trčimo prem autu, ulazimo u auto pogledamo se onako uzdisani i smijemo se. Krećemo prema kući, polako dok voziš na cestu, ja sam od svega još uzbuđena, htjela bi te još. Diram te po tijelu, ne možeš ništa kad voziš. Otkopčavam ti hlače i vadim ga van, vidim da si jako uzbuđen od dodira, sagnem se i poljubim ga, duboko uzdahneš, to ti godi.. počnem ga lizati, ah, to voliš, ah, ne možeš se kontrolirati, staješ na prvom poljskom putu, za to vrijeme on mi je u ustima. Dišeš sve dublje, ispuštaš iz sebe zvukove zadovoljstva, što sam ga željna u sebi dok ga ližem. Ah, vičeš, još, ah, to, da, ližeš tako dobro, ah, to, još, svršit ćeš, tjelo ti se sve više grči, ah ,too, ahh... svršavaš.
Par trenutaka su u iznemoglosti, gledaš me i strastveno poljubiš, rukom mi zađeš pod gaćice, osjetiš kako je sve vlažno, gurneš mi prste u nju, i počinješ se sa njom igrati dok me i dalje ljubiš. Skidaš mi gaćice, stavljaš glavu u moje vlažno međunožje i počinješ me lizati, ah, tom da, to, ah, ližeš tako dobro, ah, dublje gurni jezik, ah to, još, jezik ti je tvrd, ah, to, još, ah, to, još, too svršit ću, još malo, nemoj stati, to, ah, to, još, too.. da, tooo... svršavam.
Dižem ti glavu iz krila, i strastveno se poljubimo.... Sad je vrijeme da krenemo, kući, svako svojim obavezama. Dolaziš pred park, ljubim te za kraj i izlazim iz auta. Krećem na svoju stranu, gledaš me iz auta par trenutaka i krećeš dalje.
Do slijedećeg trenutka ... ljubavniče.

04.02.2008. u 15:45 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Možda je to mašta za onog tko čita možda je to bila stvarnost za mene

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

email

fantazija4you@gmail.com