Unikatni nakit izravno iz zemlje maste - FantasyWinds

Zicane carolije za svakodnevnu upotrebu :)


Juhuuuuu! Napokon sam uspjela uhvatiti susjedu da mi posudi aparat pa imam nove slikice za staviti!!! Joy!!! :D

Prvi je kamencic pravi tirkiz sto mi ga je poklonila jedna prijateljica. Ovaj momcic je bio veeeelik zalogaj, unatoc maloj masi. :) Zica je od samog pocetka odbijala suradnju, a kada su propali svi pokusaji pristojnog "uvjeravanja", okrenula sam se cistoj tvrdoglavosti. Posto sam po horoskopu bik, naravno, zica je bila ta koja je popustila*!!! :D
Presenting (molim bubnjeve): Lost in Blues!!!







Orange Crush: jednostavan i brz privjesak (pa, brz po mojim standardima - trebalo mi je samo 2,5 sata za njega *grin*) koji je trebao ici susjedi kao zahvala sto mi posudjuje aparat. No, izgleda da nije bilo sudeno, jer je ona imala drugacije zamisli od tome sto zeli... To je ok, samo sada ne znam sto bi s njim, jer zlato ne nosim... :shrug: Aaaanywaaaay, sastojci ove ukusne kuhinjske majstorije su mesing & pozlacena zica, narancasti stakleni kamencic i puno dobre volje... :)










*Ok, priznajem, ja sam zico-freak! Pricam sa zicom, udvaram joj da mi dopusti raditi s njom sto hocu.... U vecini slucajeva moje rezerve sarma su dovoljne... Ipak, nekada svi pokusaji propadaju i onda trcim po kuci vristeci od frustracije! :D

08.10.2006. u 12:20 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

One-of-a-kind jewelry by FantasyWinds

Neverending story... unikatnog nakita! Svaki je komad u cjelosti rucno izraden u suradnji sa zicom, staklenim perlama i kamencicima, polimernom glinom (a.k.a. fimom), das masom i svim drugim materijalima koji mi dodu pod ruke! wink

Svaki je komentar dobrodosao, prihvacam i pohvale i kritike! :)))



Za KONTAKT i NARUDZBE, u upotrebi je slijedeca adresa:

macketinus@yahoo.co.uk

ili klikni na sanducic:



Mala galerija radova :)






plus.hr

NB Hobby&Art

StudioDanubio

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Nakit snova - web shop blogerica kreativki
Radionica snova

Moj "ozbiljan" blog

Djevojke zlatnih ruku:

Amal
Amorfia
Annabel Lee
Angelspring
Annie
Audry ~
Beaderica
Becky
Bjorkica
Charm Bracelet
Cordelia
Crna Ofca
Elektra
Evenstar
Fensi Miss K.
Glamour Girl
Hilarion
Icy
Ignis
Ithilnen
Ipsiksilon ~
Jana (Pletenje)
Kikica
Kontesa
Lorien
Nada
Pinkeye
Renata (Necanje)
Ribica
Seascape
SMart
Tiffany
Tina
Tippy
Vanna
2911

WEBOVI:
Nada
Fermar Art
GS
Ipsiksilonski Web



Free Web Counter

hit Counter