Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



dA×nE

DiZaJn: [.×.DrEaM diZaJn.×.] sLiKa: × BrusHevi: × and ×



Povratak

Evo malo sam preuredila blog yesnadam se da vam se sviđa naughty.Dizajn je sada šminkerski cerek,a što ću kada sam imala sve dizajne na Xtinu headbang.Ovo je jedna cool stranicayes.Ovdje pričajte s Bogom i pitajte ga sve što vas je ikada zanimalonut.Recite mi kako da još poboljšam blog cool.Evo vam još jedan chat.To bi bilo to za ovaj post cool.Hvala svima koji me posjećuju kiss.Bokić mah

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Get your own Chat Box! Go Large!



26.07.2007. u 11:14

|Komentari(60) | Print| # |






Obavijest

Obavješćcujem sve blogere koji me čitaju da svrate na moj blog u petak na veliko preuređenje bloga.


Created by Crazyprofile.com


23.07.2007. u 14:25

|Komentari(8) | Print| # |






Želja za novim postom

Neznam da li to samo meni ili je i vama užasno dosadno.Zato i pišem novi post.Puno vam hvala na komentarima,stvarno nisam očekivala toliko.Predpostavljam da će ovaj post biti dugačak.Evo prepuraka za ljeto:

Ja volim slatkaste parfeme,pa ako je to i vaš ukus pročitajte ovo dolje
Meni top 5 parfemi (slučajni redosljed):
1.Britney Spears Midnight Fantasy-baš je ljep za ljeto,probala sam ga
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
2.J.Lo Live Luxe-isprobala sam ga i jako je onako voćni
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
3.Britney Spears Fantasy-imam ga i jaaaaako je fin,ima jako lijepu bočicu sve
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
4.Christina Aguilera Xpose-imala sam ga prije dvije godine i jako mi se sviđa,samo neznam da li više od Fantasy jer ga dugo nisam pošnjofala smijeh
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
5.Cat Deluxe At Night-i taj mi je dobar

Labello
Umjesto sjajila i šminka koristite labello jer njeguje usne i daje sjaj
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Jeste li znali da ih ima toliko?

Top 5 pjesama (malo su starije
1.
2.
3.
4.
5.



01.07.2007. u 18:26

|Komentari(108) | Print| # |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>