Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



dA×nE

DiZaJn: [.×.DrEaM diZaJn.×.] sLiKa: × BrusHevi: × and ×



Slavne face

Čini mi se kao da danas svatko mže biti slavan.Baš neki dan čitam Ok i gledam koje su to grupe Monrose,Part six,Julliette and the licks...Nikad čula.Tek je došo glupi Tokio Hotel,a sad i ovi.Evo mojeg mišljenja o nekim "zvijezdama":

Paris Hilton-Umišljena razmaženka.Pogledajte njene spotove za neke pjesme i vidjet ćete koja je to umišljenka.Ujednom spotu kao jedan dečko mašta o njoj,soba mu je obljepljena njenim posterima i čak i ima onog psa.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Baš je ružna!


O ovom vam videu pričam,ali pjesma je dobra


Tokio Hotel-Pa šta su to muška grupa?To se mora pročitat.Meni su baš glupi i umišljeni.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Da li vam ovaj liči na muško ili na žensko?

US5-Oni su mi OK,ali nije im baš neka mjuza



Pussycat Dolls-Dobre

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



General Woo-Fuj,fuj,fuj

Brad Pitt-Meni je on baš ružan

Lindsay Lohan-Naj cura na svijetu

Angelina Jolie-Ni ona mi nije baš zgodna

Christina Aguilera-Ona je jedna od najboljih pjevačica na svijetu po njenom glasu,ali joj glazba nije baš zabavna.Ona mi je kao osoba dobra



Britney Spears-Na početku mi je bila Ok,ali sad što sve radi mi je grozna

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Britney obrijala glavu






24.03.2007. u 20:34

|Komentari(2) | Print| # |






<< Arhiva >>