Božićni duh i iščekivanje Nove cerek

03 prosinac 2011

treci je dan prosinca, i pocelo je kicenje i moga grada. dica vec misec dana pucaju petarde, a mene jos nije bas ono totalno uvatija Bouicni duh. Mislin, vata to mene pomalo, osjecan ono zajednistvo koje se najvise osjeti u ovo doba godine, ali nadam se da ce to brzo prodrit i do mene. mozda i zbog temperatura ( koje nikako ka padnu ispod 11, 12 stupnjeva ) ja ne osjecam zimu, a bez zime mi je nekako tesko zamisliti Bozic...
ovu Novu cu, nadam se, dočekati sa FantasticnomI, ako uspije doputovati vamo, jer nas ipak djeli nekoliko stotina kilometara... ako ona dode vamo, ja vec imam sve isplanirano, tako da se on ne mora briniti yes jos samo moran kupiti robu za docek Nove, jedino to mi fali, sve ostalo je tu u mojoj glavi wink a hranu njami pice :party ću kupiti ovih dana dead
a ako ne dode vamo, onda, onda neam bas planova.. morat cu onda ic sa ovom ekipom iz razreda ili vec nekim.. ali ja sam jako pozitivna i ne gubim nadu no
evo me vata Bozicni i novogodisnji duh, sad dok o svemu tome razmisljam.. totalno sam se uzivila rofl hahaha znam da pisem svakakve gluposti i da ce mi FantasticnaI svasta reci o ovome, ali nije me briga belj trenutno mi je dosadno zijev i nemam pametnijeg posla nego ovo pisati i probati malo srediti ovaj blog ( sta mi nikako ne uspiva ) pa zato moja FantasticnaI nemoj ovo niti citati zaliven
evo sad mi je nestalo inspiracije i zavrsavam ovaj tekst

...do sljedeceg puta...
pozzzwave


btw, FantasticnaI ubaci kojeg malog zutog, narancastog, crvenog ili vec koje je boje kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.