05

srijeda

siječanj

2011

INSTITUCIJE...

Ovih blagdanskih dana trudila sa se izbjeći dnevne aktualnosti, pratim ih nekako usput, iako ne mo'š otvoriti niti jedan portal da akteri naše političke svakodnevice ne iskaču...
Nemremo biti apolitični da i želimo.

Neću o HAC-u i zahodima, neću o rekonstrukciji Vlade, neću o trakavici Sanader, jer pravo reče moj bloger Sagittarius - ne udara mi se čovjeka koji je već na podu. Mene smeta nešto drugo...

Popisane su i zapljenjene umjetničke slike i skulpture. OK. Zapljenjena je kuća u Kozarčevoj, OK. Ali čemu nas svakodnevno treba maltretirati vijestima kako se provodi popis i selidba, zašto nas moraju svakodnevno pratiti jadikovke ženskog dijela obitelji. Baš me briga za njihovu kuknjavu i ugrožavanje ljudskih prava.
Ljudska prava u ovoj državi su odavno narušena, pa koga briga...Radite svoj posao, trebali ste već odavno. Što sad treba nekome dati medalju za ono što se već godinama provodi u uređenim državama, bez mnogo pompe...

Ono što me smeta u cijeloj priči je tumbanje umjetničkih slika. Čemu sve to. Zaplijeni kuću, zapečati je i ostavi popisano unutra. Ali ne, oni uhvatili slike, nanašaju, prenašaju k'o cjepanice, nabijaju dodatne troškove našem proračunu...
Da, ma kako to čudno zvučalo u cijeloj našoj priči - meni je žao slika. Fanika "plače" nad Bukovcem, Medovićem, Hemanom, Vojvodićem...

Ako su one jamčevina, onda se prema njima treba tako postupati, s "pažnjom dobrog domaćina".

Prije šest mjeseci, vadila sam potvrdu o nekažnjavanju i čekajući u hodniku suda, čitala ogromnu oglasnu ploču za rasporedom ovrha i oglašenim javnim dražbama. Kao srednjoškolka, mnogo sam provela u toj zgradi, na praksi. Ne sjećam se da su oglasne ploče bile tako krcate.
Čitam ja, bilo je tu svega...Najviše su me fascinirale svote tražbina. Od nekoliko stotina, do nekoliko tisuća kuna. Popisano sve i svašta. Tada me obuzela nekakva tuga. Svaki papir, svaka popisana stvar - nečija sudbina, nečiji dug, nečija sila, nečija neozbiljnost, nečija neminovnost...

"Institucije moraju raditi svoj posao" ... novi Zakon o provedbi ovrhe i Fina...

Hmmm-da...

medović

Budite mi dobro
wave & kiss

<< Arhiva >>