21

četvrtak

listopad

2010

O MAČKAMA I PSIMA...

Nakon hladnog i maglovitog prijepodneva, pojavilo se sunce i ogrijalo dušu. Okupalo još uvijek zelenu travu i grane na stablima...
Na sunce su tako izašli, između ostalih - naša malena Mrvica i došetali susjed Rex...
Na suncem okupanom dvorištu odvijao se susret Davida i Golijata, u punom smislu riječi eek

Dok je Mrvica, prava kćer svoje majke Zuzi - zauzela gard kao da je ukopčana na 220, susjed Rex pokazao je (kao nebrojeno puta dosad) svoju dobronamjernost i neagresivnost. Dok je mala frktala, Rex je hodao kao pas oko vruće kaše, ne znajući kako izbjeći tu čudnu, dlakavu hrpicu. Pogled koji mi je upućivao dok sam snimala, kao da je govorio - ne znam što ova mala hoće, ja bih je samo malo onjušio.
Na kraju priče - mala je zbrisala. a susjed Rex, nakon što je zapišao ćošak - otišao kući wave
A Mrvičina braća iz susjednog dvorišta, sa sigurne udaljenosti, posmatrala su što se događa.

I pokazalo se još jednom, kao i u ljudskom svijetu - da žene ponekad imaju veća "cojones" thumbup



Original Video - More videos at TinyPic

Budite mi dobro
wave & kiss

UPDATE 25.10.

Napustila nas je posljednja heroina hrvatske književnosti starije generacije - Vesna Parun.
Posljednjih godina rijetko smo je viđali u medijima, za nju nije bilo mjesta, živjela je zaboravljena od medija i onih koji predstavljaju kulturu u našoj državi. No, ima li nekoga tko se ne sjeća njenih predivnih stihova iz školske lektire...bez obzira na sve to, u nama će njezini stihovi i dalje živjeti...
Laka joj zemlja bila...

RIJEKA I MORE

on je rijeka a ja sam more.
njegov je nemir naglost voda
koje raspasuju travu. ja ih slusam
kako huce u tijesnom koritu
probijajuc se kroz duboki kanjon
snagom od koje sustaje moja blagost.

ja sam nestrpljivo more. on je rijeka.
njegove ladje nisu moje ladje.
njegove ptice nisu moje ptice.
ali njegovim ladjama ja sam sidriste
gjde je dopusteno sjesti uz vatru
i smijesiti se jednoj prici
zbog koje se zaboravlja smionost.
njegovim pticama ja sam klisura
koja ih sakriva u svoje stijene
misleci da ih otimlje oceanu.

on je prispjela rijeka. ja sam more.
moje obale postaju njegove obale.
moje oluje postaju njegovo uzglavlje.
moja beskrajnost postaje njegov mir.

<< Arhiva >>