03

subota

travanj

2010

SVATKO VRTI SVOJ FILM...


Skoro me strefilo kad sam čula prognozu eek
Kiša, hladno ispod nule, Sodoma i Gomora...
A ja spremila čizme i kapute, hmm... i debele veste bang Čak i japanke izvukla na svjetlo dana. No, bumo pričekali do japanki, čini se cry

Inače, pripreme za blagdane obavila sam brzopotezno. Skuvala lonac sarme. Šunkicu nisam, jer se onda povlači po frižideru danima i na kraju kuham lončinu graha da je iskoristim, pa taj grah (a nisam baš luda za njime) kusamo nekoliko dana. Umjesto toga kupila sam narezanog svega po malo, od pršuta do vratine njami
Neizostavne vanil kiflice pekla sam u četvrtak, da stignu otpustiti do sutra. I naravno, postavila zmiju da sjedi na njima naughty
Onda smo Zmaja i ja brzinski usisale i pobrisale prašinu...

Danas smo svi nekako u slow motion izdanju. Odgledali Paji i ja kvalifikacije za formulu 1, a onda kao da je nečastivi ušao u moju bolju polovicu. I to baš na vjerski blagdan. Uzvrtio se previše, pa sam ga stjerala da ode s kompom odigrati šah yes
Dotle sam napravila biskvit s višnjama iz kompota i puding za vanil kremu. Za ručak sam podgrijala sarmu...
Onda je Pajo napravio povukao pravi potez. Misleći da je na šporetu pire krumpir, zagrabio je dobranu hrpu pudinga na tanjur, kao dodatak sarmi bang
Sreća da sam skužila prije nego je pomiješao sa sarmom...

Onda je odfalatio komad biskvita, a da gore nisam stigla staviti kremu (koju sam prije toga jedva spasila od sudara sa sarmom) blabla
Kolač je trebao odstajati do sutra, ali ovi moji, kao da nisu jeli kolače sto godina. Stavili tepsiju na stol, pride tome zdjelu tučenog vrhnja i - poste njami
Izgleda da je Pajo počeo ulaziti u godine kad ljudi podjetinje. Nemreš više uzeti ništa u usta, a da ne pita - šta to jedeš? A to što jedem, zna stajati po dva dana u frižideru, a da toga nije svjestan. Još samo da počne sakrivati bronhije pod jastuk k'o Nosko, pa će doživljaj biti potpun eek

No, ne ljutim se ja, ipak se na kraju sve svede na ovo...




S druge pak strane, juniorka vrti svoj film. Maloprije se sprema za subotnji izlazak. Izvukla iz ormara sve živo. Za novu košulju nema hlače, uz stare hlače nema cipele, uz konačno sklepanu kombinaciju - nema jaknu nut
Konačno je otišla obučena kao svaki dan - za školu thumbup - amen...

Da, zaboravih - Zuzinja je ponovno noseća, trbuh do poda, ali još naganja susjedove mačketine po dvorištu. Jučer mi je uskočila kroz otvoreni prozor. Nanjušila ribu u pećnici. Kroz prozor unutra zna, ali ne zna iznutra van, pa mijauče pred vratima yes
Nije meni lako nono


Na kraju, želim vam svima blagoslovljen Uskrs, provedite ga sa svojim voljenima i nemojte pretjerivati u njami & party...

wave & kiss



<< Arhiva >>