28

ponedjeljak

prosinac

2009

POSTBOŽIĆNI, PREDNOVOGODIŠNJI...

Ajd' konačno, prošlo pola blagdanskog ljenčarenja i prenajedanja njami.

Nakon one zimurine, koju sam poprilično dobro podnijela (naime bila sam fletna k'o leptirić šarenčić) - stiglo nam proljeće eek
Kuhala sam sarmu i povrće za francusku, kraj otvorenih prozora. Jest toplo, ali fakat nenormalno cry
Organizirana (picajzlasta) kakva jesam - poslove sam obavila sve po planu. Uz juniorkinu pomoć, naravno. Ono najdosadnije - rezuckanje, obavila je moja turistička djelatnica. Usisavanje također.
Pajo mi je opet priredio trenutke blamaže prilikom predbožićnog šopinga. To je inače njegova specijalnost. Čekanje u automobilskoj gužvi, kod njega izaziva napade nestrpljenja i vulgarnog jezičnog izričaja blabla
Navukla ja njega još u utorak u obilazak šoping centara. Krenusmo od Plodina. Naravno, na rezervi s gorivom, a benzinska nam stotinjak metara dalje. Obišli i Getro, a na izlasku - čep namcor Nemreš iz Getroa na cestu, red nadire od obje strane. I konačno nas pusti čovjek u kolonu. Ja mu mašem i zahvaljujem. E sad, do glavne ceste je kolona od tridesetak automobila. Ne mrdamo nekoliko minuta. Motor radi na rezervi (ali još uvijek radi), Pajo komentira da je na početku kolone sigurno neki papak ili plavuša. Između toga stalno ponavlja - "kud si izabrala vrijeme u četiri poslijepodne" nono
Ja šutim, smijem se u sebi i molim Boga da mu ne padne na um ideja - da krene u prestizanje kolone. Čim sam pomislila, naša međusobna telepatija je proradila - krene Pajče na lijevo i ugura se odmah iza prvog automobila na izlazu. Ali, normalno, ne skroz. Pokrila sam od srama glavu kapuljačom. Dok se vozač u terencu ispred nas, zgledao lijevo-desno, Pajo po gasu i eto nas na glavnoj. No, benzinska nam bila na desno, a bio bi preveliki manevar da izlijeće na desno. Okrenuli se i vratili na pumpu. Napojili limenog ljubimca do čepa i krenuli dalje. Kaufland nam je u susjedstvu, pa tamo obavismo ostatak kupovine thumbup

Drugi dan krenula južina i proljetna temperatura. Ja zajahala na gecka, kojeg je Pajo u međuvremenu podmazao i spremio na zimski san. A ja ga probudila. Kupila poklončiće za svoje ukućane... I za samu sebe, unaprijed izbjegavši da mi muž i kćer kupuju stvari koje poslije nikad ne koristim naughty I ogromnu plastičnu zdjelu za francusku salatu, da konačno onih nekoliko kila stane u jednu posudu smijeh

Na Badnjak sam od dosade prodavala zjale. Pekla debeli komad gujdeka i peradi, te nastojala zadržati Paju i Zmaju što dalje od francuske. Za ručak ispekla oslića, jer za finu ribu s mnogo kostiju, moji nisu. To je previše posla oko previše kostiju...
Poslijepodne Zmaja i ja okitile bor, dok je Pajo ubio oko. A onda tradicionalno krenusmo svi troje u šetnju do parka. Vani toplo, Zmaja komentira - nadam se da ćemo na staru godinu u badiće...
I bogme, uskočili smo u badiće. Na Štefanje thumbup
Skoknuli do Koprivnice na kupanje. Zmaja si povela frendicu jer, mi joj nismo zanimljivi no Pajo se uvali u lonac (jacuzzi), a ja na one ležaljke koje te bacakaju pod pritiskom. Juniorke divljaju i gledaju dečke, tuku se onim spužvastim lupalicama, gnjure i skaču u vodu na sve mile načine...
Kako se Pajo ne može pomiriti s činjenicom da uz kavu na može pušiti (čak ni u kafiću u holu), odlučio je dremnuti. I ja skupa s njime. Hrkali smo tako - svako na svojoj ležaljci. Dotle mi se rastopila čokolada u torbi i zamuljala novčanike i mobitele bang
Navečer juniorka otišla na koncert Cetinskog, a meni procurio nos i protresla me groznica...

Izborna nedjelja...
Pajo odvezao Noska na biralište. Nosko je pak promijenio svoje vrijeme glasovanja. Oduvijek je odlazio odmah iza otvaranja, ovaj put je pomaknuo odlazak čak na deset sati yes
Izbori...
Kao prvo, ljuta sam na one koji ne glasaju, sjede doma i kukaju kako im nitko nije po ćefu. Kao da meni je, ali ja bih se dovukla na biralište sa gipsom na rukama i nogama. E, jedino svoje pravo ne želim propuštati, taman da na listić nacrtala smajliće. Što naravno - nisam učinila.
Banderas nam ušao u drugi krug, ajme - čovjek je stvarno ambiciozan. Nadam se da će se konačno probuditi neodlučni birači, jer inače nam preostaje jedino oranje, kopanje i - klizanje u čarapama.
Neću o politici, samo u jedno sam posve sigurna - tek sada ćemo upoznati pravog Bandića. Ide čovjek na "sve ili ništa" yes

Sad nas još čeka Nova, pa Pajin ročkas na Tri kralja...
Juniorka krenula na zimsku praksu u moju bivšu firmu - dom penzića. Još uvijek je u šoku od susreta s gerijatrijom eek
No, napušta nas odmah iza Nove, na tjedan dana. Ode dijete u Austriju na skijanje. A mi, dva goluba, ostajemo doma i možda odletimo do najbližih toplica. Između snijega i tople vode, uvijek radije biram ovo drugo...

Budite mi dobro
wave&kiss

Malo fotkica...

Čipka na -17...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Zuzi čeka zalogaj...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nema ništa, idem ulovit' mišeka...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Lavor francuske na pomolu...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Ugođaj by Zmaja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!






<< Arhiva >>