17

četvrtak

rujan

2009

IZ ROMANTIKE U SUROVU STVARNOST

Eto, nije dugo trajalo...
Surova stvarnost me spustila na zemlju.
Čim sam uhvatila valjak u ruke, jedino što me povezivalo s romantikom je glazba s radija.
Hodnik okrečen, boja smučkana i priređena...ja puna elana...naughty

Jučer ujutro, prvo me stresao dimnjačar. Banuo nenajavljen i veli da mora prekontrolirati dimnjak ili je kazna 1000kn. Ajde dobro, mislim si ja, grijemo se na plin, posljednji put je bio prije dvije godine, između je brljao Pajo s onom dimnjačarskom četkom yes

Otvorio mi u špajzi vratašca i napunio pola kantice, ali je zato digao prašinu da sam popi*zila. Umjesto da se primim za dugme, ja se primila za glavu headbang
No, ne bi ni to bilo najgore, da ja nisam išla čistiti iza njega. Nisam znala da mi je pukla vrećica za usisavač. Upalila ja i usisavam špajzu, a ono iza leđa - sve izlazi u kuhinju bang

Na posljetku sam otvorila prozor i otišla kupiti nove vrećice, filter i kruh...
Kako je Pevec otišao k vragu i robe je sve manje, morala sam tražiti po gradu, kao što sam neki dan bauljala za krečom i dipićima.
Na kraju pronađoh vrećice pokraj pekare u kojoj kupujem kruh lud
Glavno da sam pola grada obišla...

Poslijepodne smo sve razvukli i Pajo mi je obljepio trakom sve što treba. Tako da sam danas orno krenula. Doduše ona sekiracija i neplansko naganjanje vrećica i filtera me izbacilo iz takta, da nije bilo toga, danas bi već okrečila kuhinju yes

Naša "turistička djelatnica" redovito se javlja svaki dan, dva puta thumbup
Privikla se i kaže da joj je lakše raditi nego podnositi sve ono popratno - nervozu zaposlenika hotela, loše raspoloženje i bahatost.
Sreća, nisu svi takovi, no dovoljno ih je i nekoliko, koji redovito ustaju na lijevu nogu.
Neki dan je ostala šokirana ponašanjem jednog zaposlenika koji se raspravljao sa svojom ženom. Prije toga je svima njima rušio sve po spisku, da bi na kraju - ošamario vlastitu ženu.
Moja juniorka kaže da joj je para izlazila na uši, da bi ga najradije odvalila. Odlučila je istog trena, da se ne udaje do tridesete nono Da se baca na školu, posao i prvo misli na sebe, a kojekakvi kreteni uopće ne dolaze u obzir, dok ne bude - sama svoj gazda. A onda će pomno birati svog kandidata naughty

Posao joj ide od ruke, još ništa nije razbila sretan. Noge odavno više ne bole, čak se planinari do crkvice na vrh brda. Osjeća kako joj je kralježnica ojačala od dizanja, saginjanja i hodanja. Usput pomalo i trči, prije spavanja...Nema baš kompanjona za trčanje, ali nema veze...

Izjavila je da će nagodinu otići barem tri smjene eek. Malo pretjeruje, ali ako želi neka ostane, koliko bude mogla.
Drago mi je što ima priliku steći iskustvo poput ovog. Znam da se naradi i da joj nije lako, ali neka već sada vidi kako to izgleda. Život je nesmiljen i bit će još i više. Da vidi da ima svakakovih ljudi i svakakovih radnih kolega. Zaključila je da su mnogo neugodniji oni, koji su prvi po hijerarhiji iznad njih, nego oni malo viši. Zaključila je da su najfrustriraniji - oni najnesposobniji thumbup

Sve u svemu, drago mi je da se snašla i ušaltala. Da na jedno primi, a na drugo pusti. Ljuti se kad im prigovaraju bez razloga, a kad imaju razloga, onda (pod uvjetom da su ustali na pravu nogu) ne primjećuju ni slona...

Ne mogu vjerovati kako je proletjelo tih sedamnaest dana. Još deset i naša najdraža se vraća. A onda ćemo o svemu - natenane. Neke stvari ćemo i s vama podijeliti, bez brige blabla
Turistička sezona, barem u Baškoj nije propala, sve je puno još od svibnja, a izgleda da će se produljiti do listopada. Farbaju nas debelo, a zna se iz kojih razloga.

A sad idem popiti kavicu na brzaka i odraditi još tri zida i plafon. Za danas - dosta party
Ne zamjerite mi što vas ne obilazim redovito rolleyes

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>