05

subota

rujan

2009

VIJEST KOJA MI JE ULJEPŠALA DAN



Blues prolazi thumbup
Terapija - već dva dana čistim prostoriju po prostoriju od suvišnih stvari. Bez mnogo razmišljanja sve što mi ne treba - odlazi u kantu za smeće yes

Danas sam imala inspiraciju za jednu ozbiljnu temu, ali kad sam sjela za komp, na blogu je bio kratki upgrade, koji je dugo trajao. No, tema je zanimljiva i inspirativno zahtjevna, pa ću je ostaviti za neki od slijedećih postova yes

Zmaja se pomalo prilagodila. Prva dva dana boljele noge, sad bole samo na kraju večernje smjene. Terapija - večernje šetanje po plićaku, prije tuširanja i spavanja nut
Hoteli puni kao šipak, od ponedjeljka stiže 600 novih gostiju, a stari ne odlaze party

Predhodna dva dana nisam bila na kompu, nisam čitala portale. U moru senzacija, što političkih, što žutih, ovo što mi je maloprije iskočilo iz komentara na blogu.
Ovo je stvarno prava, senzacionalna i važna vijest bang

"Vijest" s Dnevnik.hr-a...

MODNI MAČAK SKUPLJA IZMET SVOJE KUJE U GUCCI VREĆICE

Zagreb, 04.09.2009., 10:03 | D. Dž.

Čini se da za Modnog mačka nema recesije. Grubnić je snimljen kako na zapuštenom gradilištu na Jarunu skuplja izmet svoje kujice Lu u Gucci vrećicu, a i sam je priznao da svojoj 'najboljoj prijateljici' kupuje odjeću u Beču.

'Nedavno sam pospremao ormar i shvatio da sam opsjednut odjećom poznatih modnih dizajnera. Sve mi je Gucci i Dolce&Gabbana. Zato imam hrpu vrećica s potpisom. Inače imam onih pravih za pasju 'kakicu’ kojih ima kupiti u pet shopu, doduše i one su modne. Imaju nacrtane šapice. Ovaj put nisam imao ni jednu sa sobom pa je nadrapala Guccijeva vrećica.', izjavio je Modni Mačak za 24 sata opravdavajući se jer 'ga prozivaju da je recesija, a on kakicu skuplja Guccijevom vrećicom'.

Njegova 'najbolja prijateljica' je pasmine mops i odaziva se na ime Lu, a kako Mačak sam kaže, novce voli trošiti kako na sebe tako i na nju pa i njoj kupuje odjeću, te joj je haljinicu od crnog tila kupio u Beču, no nije želio komentirati koliko je koštala.

Ne mogu vjerovati da sam to pročitala. Jel' se to netko sprda s nama? eek
Ili s jadnom kujicom? no Ona je najjadnija u cijeloj priči...

Inače, kad smo već kod ljubimaca, jučer se Zuzinja prerano omacila. Šest malih su mrtva nedonoščad, velika svega pet centimetara...
Ona stvarno nema sreće s podmlatkom...

Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>