.......











MoJI PriJaTeLjI!!.....=)






Karla- ....my best friend.....ona je fora...... smjesna-...
super prijateljica......voli zivotine....lijepa....itd...nutbelj


Marko M....- super frend..... voli se zaje**vati......(pogotovo na moj racun) al je OK!!!...... smjesan......fora...... SUPER!!!!......sto vise kazem o njmu....smijeh

Marko S - ......super.....dizajner.....smjesan.....
voli snimati filmice.....cool...... ODLICAN=)!!!! sretannut

Iva- nema bloghac....al je super......voli se zezati.....lijepa je......... super frendica...... bas je cool.....smijeh

Ivana- dobra frendica..... lijepa...... voli se zezati......
cool je......i....t....d....

Lela- dobra prijateljica.....funy....girl..... stalno se smije........
SUPER!!!!=)
..........I JoS ImA PuNo LJuDekA kOjI sU FoRa i moJI Su PRiJAtEljI.......
AlI mI Se ViSe NeDA nAbRaJaTI,.........hehehe..........

PoZzz........puno me komajte.......

Ki$$$!!!!!

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by ~MARKO°°DIZAJN~

O...Meni.........SLIKE i PJESMA

Blogici koje ja citam.........

Marko-dizajner.......
Kala & Ja......=)
KaRlA!!!!-posjetiet........
Marko
Nikola=)- novi bloghac
Lela
Fico- =).....
Biti lud
Ivana
Megy
Ramona
Katarina
Lina
Forever US5
Angie & Vedric
¤¤¤Petra¤¤¤
OpTiMiStIčNe dJEvoJkE
BrItNeY NaJfAn
JU!§ !S ON€ BLOG
Nina:)
Osmasica 7
VaNeSa
MaYa
ToNcIcA
SvE o pOzNaTiMa....:)
PeTrA***
IvČy

Ime:Anamarija
Prezime:lalatrala
Razred:6.b
Flmici:Odjednom princeza,
gimnazijalci i.......
Grad:Gospic-the best

Volim...
-životinje
-tenis
-skijati
-rolati
-gospic
moju Reu(pas)
-Sanjicu
-sminku
-mobac(nemogu zivit bez njega)
-jednog decka hehehe
-comp
-ljeto
-zimu
-ovaj bloghac
-zaje*vati se
..itd...

Ne volim...
-brata
-laži
-provociranje
-skolu
-nastavnike
-preseratore
-nekad sebe
-neke ljude
-upadanje u rijec
-itd........

NAJprijateljica:
-Karla

Najprijatelji:
-Marko
-Marko
- Ivan (bratic)

Ostali frendovi:
-Marta,Nina,
Marko iz Canic gaja,
Karmen,Ivona.... Tj. svi
iz canic gaja .......
Lela i Ivana,Saricka
i Bunetica.........heheheh.......

SvImA PoZzZz.....
KI$$$$$$$$:)





Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Britney!!!!!:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shakiraa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Christiano Ronaldoo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Avril Lavigne

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rihanna!!!!



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Glitter Text custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.........Pas-mali slatki kuce

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nadal_treniram tenis

Image Hosted by ImageShack.us

Moja Rea!!!-moj pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Jelusic-skijanje obozavam a i nju....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zac Efron-kako je lijep
posjeca me na jednog decka pssst!!!

Image Hosted by ImageShack.us

A blizanke-ha???!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Isto Zac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bernski planinaski pas-trebala sam ga imati

Image Hosted by ImageShack.us

Dupin-suuuper

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jesse-bas je lijep..........

Eto to su bile slikice
koje ja volim!!!:-)


I_Don`t_Need_A_Man...

A...B..C....Moja abeceda....=)

A-avanture,sto vise to bolje
B-baska voda super mjesto
C-canic gaj.... pozz svi iz
canic gaja heehe
D-dinamo,najbolji klub
E-Egipat......
F-film, la,la
G-gospic,naj grad hi,hi
H-hostel,najgori film (horor)
nemojte to nikad gledati uff
I-igla,a uf grozno
J- joj.... heha
K-Karla,the best friend
M-mama,more itd.
N-neznam,upotrebljava se
u skoli yesyes
O-obonjan, e da.......
P-pas,naj zivotinja
R-role,obozavam se rolati
S- serdarka, uf mrzim je
Š-šala,heeheheh
T-tenis,treniram
U-umisljenost,mrzim......
V-voljeti,hmmm......
Z-zima,ha skijanje itd.

Eto to sam napisala
tako da imam nesto u
boxu........ hahah.......

Bokic!!!


Webfetti.com

srijeda, 18.07.2007.

Evo jedna pjesma........BARBIE GIRL...!!



| CoLoR My WoRlD (2) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.