ponedjeljak, 03.07.2006.

Hihi...

Hihi, javlja se Ejmi nakon duuuuuuugo vremena :D... Hihi, pišem post u kojem budem predstavila jednu svoju mamu (drugu baš ne poznam hihi) u najboljem, odnosno najgorem, svjetlu hihi... Prvo da vam objasnim kak sam ja nastala hihi... Dakle, dogodio se incest između mojih majka, Sv. Magdalene i Marane hihi... Neznam kak, al jednostavno sam nastala od dviju majka :D hihi... Odmah poslije rođenja sam, uz siFilis naravno, dobila kroničnu bolest (hihi neznam ime :D)... I tak sam ja kronično bolesna hihi... Evo da vam malo opišem svoju majku (hihi) Svetu Magdalenu... Ona meni naređuje da radim stvari koje (khm) ''normalna'' majka nebi dopustila, jelte hihi... Dugo nisam napisala HIHI, pa ajde da ga napišem: hihi :D... Ona voli gotičare, misli da su fensi kul hihi, ali jesu, jako su kul a ima i par komada, hihi... Svaki put kad se (khm) vidimo, hihi, ona počne tračat... Mislim, kakva je to mama koja trača sa svojom malenom kćerkicom, hihi, to je zakon mama hihi... Evo još jedan hihi... Mogli ste skužit da je HIHI opsesijaaaaaaaa :D... Svi se hihi-hotaju :D... Ali neki me i zajebavaju s HIHI, jelte hihi... Al, hihi, meni to ne smeta... Čak mi je nekolko osoba ukralo moj hihi :D, al ne zamjeram im hihi... Da se vratimo na našu glavnu temu hihi: Sv. Magdalenu... Ona daje savjete kakve bi rijetko koja majka (gotovo nijedna hihi) dala svojoj kćeri hihi... Ona je ponosna na mene kad napravim neko sranje hihi, jelte... Čim sam ja gora, ona je prema meni bolja, hihi, i stalno me pohvaljuje, hihi, i šalje mi srčeka i ružice hihi (nemojte krivo shvatit hihi :D)... I tak to hihi... Neznam više kaj da velim hihi :D
Ajde ljudi, šaljem vam pozdrav i pusu hihi :D


editek


Prije 19 dana nam je bila šestomjesečnicaparty


EDIT NO.2


Umjesto ankete, na dnu desnog boxa imate pjesmicu koju si po mogućnosti pustite :D
Ona dokatuje koliko smo čru :D

| 15:08 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>