srijeda, 29.10.2008.

Škatula za sne

Snovi su neke čudne stvari…Niko ih ne more objasniti…..Niko nezna reći što je točno sanja. Niko to nezna protumačiti. Koliko njih živi u snovima… nadaju se boljem pogledu na sviijet
Za mene su snovi kao neki drugi svijet. Kao nešto što svatko može. I svi su u tome jednaki…. Nema najboljeg i najgoreg. Jedino oko čega se ne moraju ljudi svađati.

Ili kao što izreka kaže:
«Najsiromašniji čovjek nije onaj bez novčića, nego onaj bez sna!»



Sklopi svoje oči... Zažmiri... I zamisli... Zamisli neko mjesto izvan ovih svjetova... Daleko od betonskog sivila i asfalta... Zamisli boje, šare... Kako se prelijevaju i isprepliću... Trakovi šarene svjetlosti...
Zamisli svijet u kojem vrijeme ne postoji... U kojem se lijepi trenutci protežu u vječnost... Svijet bez patnje, boli i suza... Svijet bez mržnje... Svijet bez prijezira... Svijet bez hladnoće... Svijet bez nepravde... Sklopi oči i, ako možeš, zamisli... Sanjaj....



Meni niko ukrest nemore ovu moju škatulu za sne….
Meni niko ukret nemore tvoje golo tilo kraj mene....


Dopusti da te odvedem u moj svijet….
U svijet snova
Ti koji sanjaš sa mnom….
Dopusti da ti pokažem čari
Tog svijeta
Da ti rečem koliko mi znači
Jer tamo može biti sve po tvom
Možeš voljeti
Mrziti
Možeš biti što jesi
Netrebaš se skrivati
Ljubavi samo mi dopusti
Da ti pokažem
Taj svijet



14:07 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.