ponedjeljak, 02.06.2008.

Which of us do you love?



Zašto želiš...
Nešto što ti ne mogu dati...
Trudim se....
Ali ne mogu...
Da budem kao ti...
Nemoguće....
Znaš i sam...
Sram... Zašto još osjećam


You're not alone
I'll be right beside you forevermore


More je nemirno...
Tebe nema...
Željela bih da si tu...
Postaje hladno...
Srce mi je smrznuto...
Sjećam se...
Još tvojih ruku...
Kose valovite...
Kapljice kiše...
Niz lice padaju...
Bar se suze ne vide...
Snage nemam...
Da ti kažem...
Sad se bojim...
Prestat ću disati...
Više ne vijerujem u ništa...
I samo želim zatvoriti oči....
Polako nestati...
Zaboraviti sve...
Snage ću skupiti...
Samo da tebi udovoljim...
Ti si meni i previše...
Ali oprosti mi molim te...
Pokušat ću se nekako promjeniti....
I kad sam uspjela...
Opet sam se vratila na staro...





13:47 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.