srijeda, 28.05.2008.

I tried to be perfect, but nothing was worth it. I don't believe it makes me real. I thought it'd be easy, but no one believes me.....

U mom srcu
Samo je praznina
Jer odnio si mi sve što imam.
Dani idu
Samo uspomene ostaju

Ja ne razumijem
Zašto me nitko ne shvaća
Pogotovo ti
A ja kao budala
Pokušavam biti što bolja
A ti ništa ne vidiš
Samo mi kad mislim da je sve u redu
Ti mi zabiješ nož u srce...
Ne znaš kako to boli me
Jer ne znaš da ja volim te
Bez tebe
Bila bih samo prazna duša
Lutala bih svijetom
Kao neznalica
Kao duh
Zato je sam htjela biti
savršena.....




16:19 | Komentari (5) | Print | ^ |

ponedjeljak, 26.05.2008.

There is no turning back..From this unending path of mine...Serpentine and black....

Nemam riječi....
Samo mi je praznina na duši...
Hodam praznim ulicama....
Tražim otvorena vrata....
Moram naći svoj put....
Ko će mi pomoći...
Dati nadu...
Nema pravde ni pomoći
Zalutala sam ovim ulicama
Neznam gdje me vode
Osjećam takvu prazninu....
Voljela bih samo nestati
Da nitko nije samnom
Da sam sama
Posve sama
Kao tama....




16:41 | Komentari (7) | Print | ^ |

četvrtak, 15.05.2008.

I can't believe this now... This isn't what I planned... I lived and died now... I just can't understand

I cry for you
Leaving myself to blame
I died for you
I gave up everything


Osjećam....
Tvoje ruke
Tvoj pogled
Na meni
Zatvorim oči
Sjećanja dopiru
Kao nož u srcu
Ja sam se promjenila
Ti znaš to
Samo i dalje
Sam neshvaćena
Zato se ponekad
osjećam tako
Usamljeno
Odbačeno....
Negdje uz put
Tebe sam izgubila
Poslije sam žalila
Ali sam te nekako vratila...
Suza
Ona je toliko puta tekla
Zbog tebe
Znam da će opet





13:57 | Komentari (8) | Print | ^ |

četvrtak, 08.05.2008.

Ma nema šanse nema tih para da mi ikad budeš dio repertuara pa da tvoje ime pjevuši ko stigne, da si svako tek tako na brzinu puni tišinu....



Pitala si me

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime
zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvališ kolegicama s posla?

Ma nema šanse, nema tih para
da mi ikad budeš dio repertoara
pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
da si sva'ko, tek tako, na brzinu, puni tišinu...

Mislim da bih razbio gitaru
da čujem da te fućkaju na pisuaru
da me jednog dana gledaš poniženo
iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem neizrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Zar da radio-voditelj, kreštava glasa,
preko naše rime traži vlasnike pasa?
Da se ceraka, kao, dobra je zeka,
u svaki jebeni single ubaciti jingle? ...

Ništa nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava ...

Bitno da nešto svira za žedna uha,
da nikog ne dira, dok pere il' kuha,
da narodu skrati onih osam sati,
i da lijepo stane među dvije reklame...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem neizrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime?
Zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim,
pa da se time hvališ kolegicama s posla?


Ovo mi je jedna od njihovih najdražih pisma još mi ni dosadila.
Danas napokon nakon toliko godina slušanja hladnog piva gren na koncert.....
Nadam se da ce sve biti odlično mislim ipak će tamo biti skoro svi moji prijatelji....


14:05 | Komentari (19) | Print | ^ |

subota, 03.05.2008.

Larger than life...

Evo napokon da i ja nešto napišem, kada neće niko drugi. Krštenje je lipo bilo napokon san vidila nećakinju samo što mi je tih par dana falia neko ali priživila sam.
uglavnom jučera mi je bila maturalna i bilo je odlično, mislim ne baš odlično jer moglo je puno bolje biti a i piće je nestalo oko 1. ali bilo kako bilo bar sam se naplesala i malo zabavila ako ništa drugo....
Da iako bilo mi je čudno jer skoro svi su mi govorili da sam slatka čak i nepoznati ljudi po putu ali dobro neka... e i pošto dugo nisam nijednu pismicu napisala sada cu..........




All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm





Your the one

I u snu mi se javlja samo lik tvoj
U toplim noćima
Kao u tvojim očima
Vidim svjetlost što dolazi iz dna...
Osjećam tvoje ruke
Na svojim grudima
Znam ti si jedini
Što ostaje u životu mom
Neću se predati
Jedino u rukama tvojim
osjećam se sigurno
Nema nikoga tko te može oteti
Od mene...




14:43 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.