ponedjeljak, 17.03.2008.

I watched you die, I heard you cry, Every night in your sleep... I was so young, You should have known better than to lean on me

Kao da umirem, suze mi se niz lice slijevaju
Mislim o tebi, riječima tvojim
Sada kao da sam sigurna da ne voliš me
I da nikad nećeš
Ti kao da još voliš nju, patiš za njom
Jer tvoje riječi su me ubile
Zašto bi inače bolilo te, tvoja prošlost
Ja trudim se da promijenim se
Ali postala sam opet ista
Opet ista ona zbunjena i nesigurna
Tek sada ne znam što osjećaš prema meni
I hoću li ti poslije nedostajati
I hoćeš li me ostaviti
Kad dođe ona…
Ali znaj da moje ceste
Više ne vode nigdje bez tebe
Samo me onda više ne traži
Jer te neću htjeti natrag
Već si mi to jedan put napravio
Ne želim opet to proživljavati
Jer ionako zbog tebe
Prije svega ovog
Patila sam
Ne želim ponovno





And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing





Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you





10:40 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.